اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع سیاست‌های خارجی ایران

دومین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور سنندج برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین کرسی آزاد اندیشی با موضوع سیاست‌های خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران طی دوره‌های مختلف ریاست جمهوری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور امروز در آمفی تئاتر این دانشگاه در سنندج برگزار شد.

دومین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه پیام‌نور سنندج ظهر امروز در ابتدای برگزاری این کرسی آزاداندیشی به بیان ویژگی‌های کرسی‌های آزاد‌اندیشی پرداخت و اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی متمایز و بسیار متفاوت از جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها است.

شهریار سعیدیان حاکمیت روح آزاداندیشی بر کرسی‌‌‌‌‌ها را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برگزاری آن ذکر کرد و افزود: در این کرسی‌ها فرصت آزادانه اندیشیدن افراد فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: مجریان برگزار کننده این کرسی‌ها بر افراد حاضر ارجعیت ندارند و مخاطبین به راحتی نظرات خود را بیان و مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور سنندج با بیان اینکه در این کرسی‌ها سخنان و نظرات منتقدان با سعه‌ صدر شنیده می شود، گفت: افراد مخالف در این کرسی‌ها مورد سرکوب قرار نمی‌گیرد.

سعیدیان خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در کرسی‌های نظریه‌پردازی باید نظرات و بیانات خود را در قالب منطق، استدلال و اخلاق بیان کنند.

وی در ادامه اظهارداشت: کرسی‌های آزاد ندیشی با سرکوب نظر مخالفان مقابله می‌کند و با بی‌بند و باری در اندیشه و افکار نیز مخالف است.

معاون دانشگاه پیام‌نور نیز در ادامه این کرسی گفت: امیدواریم با برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه موجبات افزایش آگاهی دانشجویان را فراهم کرده باشیم.

اسکندرمرادی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از نتایج حاصل از موضوعات مورد بحث در این کرسی ها بسیار حائز اهمیت است که دانشجویان باید با شرکت در مباحث مطرح شده در رسیدن به نتیجه ای ارزشمند و مفید همکاری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، نخستین کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور واحد سنندج با موضوع پوشش و شخصیت انسان، روز دوشنبه 30 آبان ماه جاری در دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شده بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول