اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی مشهد:

20 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در نیم‌سال اول تحصیلی، 20 کرسی آزاداندیشی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

20 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، حسین احمری اظهار داشت: این کرسی‌ها در راستای اجرای فرمایش مهم مقام معظم رهبری و با هدف فراهم کردن بستری برای هم‌فکری و تعامل صاحب‌نظران برگزار شد.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: تلاش در راستای افزایش معرفت و بصیرت  دانشجویان این دانشگاه از دیگر اهداف برگزاری این کرسی‌های آزاداندیشی بود که نتایج و دستاوردهای خوبی حاصل شد.
وی ادامه داد: این کرسی‌ها شامل بررسی موضوعاتی نظیر بررسی ظرفیت راهبردی عاشورا، عوامل کلی سقوط انسان، نقد فیلم‌های هالیوود، نشاط دینی در دانشگاه، مدگرایی، فلسفه عزاداری و ضرورت حجاب برتر در دانشگاه بود.
وی ادامه داد: روابط دختر و پسر در دانشگاه، مهریه کم یا زیاد، سکولاریسم، حجامت از دیدگاه اسلام، هومیوپاتی، ازدواج (پیدا و پنهان)، ازدواج، مصونیت جوان از اعتیاد، دوستی‌های قبل از ازدواج، مهدویت و آینده جهان و نقد و بررسی عاشورا از دیگر کرسی‌های برگزار شده در این دانشگاه در این مدت بود.
معاون فرهنگی واحد مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای مطلوب و جذابیت این کرسی‌ها پیش‌بینی می‌شود برگزاری آنها در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 91-90 به دو برابر افزایش یابد.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول