اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاد حوزه علمیه قم برگزار شد

برگزاری پنجمین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه شبانکاره

خبرگزاری فارس: پنجمین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه شبانکاره با حضور استاد حوزه علمیه قم برگزار شد.

برگزاری پنجمین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، استاد حوزه علمیه قم عصر یکشنبه در آیین برگزاری پنجمین جلسه کرسی آزاداندیشی در دانشگاه شبانکاره اظهار داشت: امروز دشمنان از تمام راه‌ها برای تضعیف اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند و از تمام اهرم‌های خود استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم جوادی‌فرد افزود: همه موظف هستیم نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزیم و باید با شیوه فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر یادآور شد: حضرت امام راحل با ایمان بالایی که داشتند، مردم را برای انقلاب اسلامی آماده کردند و با حمایت قاطعانه مردم از امام و ورود پیروزمندانه ایشان در 12 بهمن شاهد شکست رژیم طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز تبیین شود و جوانان امروز باید از برکات این انقلاب آگاهی پیدا کنند.

جوادی‌فرد تصریح کرد: در ایام دهه فجر، مسئولان باید خدمات نظام را به مردم منتقل کنند و حجم و کیفیت فعالیت‌های خود را تشریح کنند.

وی همچنین با اشاره به عدالت اجتماعی در نظام اسلامی افزود: عدالت اجتماعی در واقع زمینه‌ساز قیام منجی عالم بشریت است و نظام اسلامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی تلاش فراوانی داشته است.

جوادی‌فرد گفت: مردم در نظام اسلامی جایگاه والایی دارند و هم‌اکنون شاهد هستیم که مردم در تمام تصمیم‌گیری‌ها در کشور حضوری فعال دارند و این نشان‌دهنده نقش مردم در نظام است.

این استاد حوزه همچنین پیرامون مهدویت و قیام امام حسین (ع) مطالبی برای دانشجویان بیان کرد.

جوادی‌فرد در این همایش به سئوالات و پرسش‌های دانشجویان که پیرامون انقلاب اسلامی و عدالت اجتماعی مطرح شد، پاسخ داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول