اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان بعثت همدان خبر داد

ایجاد بخش کاشت حلزون در بیمارستان بعثت

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان بعثت همدان گفت: بخش کاشت حلزون در راستای کاشت حلزون برای بیماران ناشنوا در بیمارستان بعثت فعال می‌شود.

ایجاد بخش کاشت حلزون در بیمارستان بعثت

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با افتتاح حدود 11 پروژه در بیمارستان بعثت همدان به افتتاح بخش آی سی یو نوزادان با 14 تخت اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر به بیماران همدان، شهرهای اطراف و حتی بیماران بیمارستان فاطمیه نیز که بعد از عمل سزارین به این بیمارستان پذیرش می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای راه اندازی بخش آی سی یو نوزادان بیمارستان بعثت 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: در حال حاضر دو فوق تخصص نوزادان داریم که با داشتن 14 تخت اقدام به پذیرش بیمار می‌کنند.

رئیس بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه در گذشته بیمارستان بعثت همدان تنها مجهز به دو تخت ان آی سی یو نوزادان بود، که با وجود متخصص نوزادان "تخت روز" تخت عادی را دریافت می‌کردند، عنوان کرد: در حال حاضر با افزودن 14 تخت به عنوان بخش ویژه نوزادان امکان بهره‌برداری و خدمت‌رسانی این بخش افزایش می‌یابد.

وی در ارتباط با افتتاح بخش دندانپزشکی شبانه و پاراناما نیز یادآور شد: در واقع این اورژانس دندانپزشکی در ایام شب و روزهای تعطیل نیز باید به همشهریان ارائه خدمت کند که در راستای راه‌اندازی آن 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

رضایی با بیان اینکه بخش ترومای بیمارستان بعثت همدان در حال حاضر با 23 تخت اقدام به پذیرش بیماران تصادفی می‌کند، خاطرنشان کرد: در راستای راه‌اندازی و تجهیز این بخش مبلغ 300 میلیون ریال هزینه شده است. در بخش آی سی یو شماره 2  بیمارستان بعثت نیز علاوه بر 25 تخت قبل و شش تخت اطفالی که وجود داشت، 14 تخت اضافه شده است.

به گفته رئیس بیمارستان بعثت همدان در راستای افتتاح آزمایشگاه بعثت همدان به صورت تقریبی 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ایجاد بخش کاشت حلزون در بیمارستان بعثت در آینده نزدیک را از دیگر برنامه‌های این بیمارستان برشمرد و افزود: این بخش در برنامه‌های وزارتی برای پذیرش و کاشت حلزون برای بیماران ناشنوا دیده شده که در بیمارستان بعثت انجام خواهد شد.

رضایی اضافه کرد: گسترش بخش شنوایی شناسی با افزایش تعداد دانشجویان شنوایی شناسی و دانشکده توانبخشی که افزایش ظرفیت پیدا کرده نیز مورد توجه قرار گرفته است که اقدام به ارائه خدمت به دانشجویان می‌کند.

به گفته وی در راستای ایجاد و راه اندازی دپارتمان ای ان تی و کاشت حلزون حدود 100 میلیون ریال هزینه شده و واحدهای ارائه خدمت آن گسترش پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه بخش اداری بیمارستان بعثت به طور کل از قسمت همکف به واحد مستقلی منتقل شده که 150 میلیون ریال نیز هزینه برده است، گفت: واحد "اسکیل لب" نیز که جزو بخش‌های آموزشی دانشگاه است و قبلاً در مکان کوچکتری بود نیز توسعه فضا پیدا کرده که برای این طرح در مجموع 20 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: با افزایش تخت و افزایش امکانات بیمارستان بعثت به طور قطع اوضاع پذیرش بیمار از همدان و نیز استان‌های همجوار بهتر شده است.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول