اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حاکمیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد

مهر برترین‌های حاکمیت بالینی بر 5 بیمارستان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حاکمیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی بیمارستان‌ها کشور از نظر استانداردهای حاکمیت بالینی، مهر برترین‌ها بر 5 بیمارستان اصفهان خورد.

مهر برترین‌های حاکمیت بالینی بر 5 بیمارستان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهمن زیاری بعدازظهر امروز در نخستین جشنواره استانی حاکمیت بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: بهترین بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی استان اصفهان بر اساس معیارهای حاکمیت بالینی در سه تیپ تقسیم‌بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم (ع)، الزهرا (س) و فیض اصفهان در تیپ یک از نظر حاکمیت بالینی قرار گرفتند، بیان داشت: به همین ترتیب بیمارستان‌های امام خمینی (ره) فلاورجان، فاطمه الزهرا (س) نجف آباد و خانواده در تیپ دو و بیمارستان‌های حضرت زهرا (س) زینبیه، شهید رجایی فریدن و محمد رسول الله (ص) مبارکه در تیپ سه قرار گرفت.

رئیس اداره حاکمیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بیمارستان‌های امام موسی‌کاظم (ع)، رسول‌الله  مبارکه (ص)، امیر المومنین (ع) اصفهان و امام خمینی (ره) فلاورجان از نظر تعامل با بیمار بالاترین امتیاز را دریافت کردند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های امام موسی کاظم (ع)، امام خمینی (ره) فلاورجان، بیمارستان شهید رجایی فریدن و  حضرت زهرا(س) زینبیه و فاطمه الزهرا(س) نجف‌ آباد از نظر مدیریت خطر و ایمنی بیمار در بالاترین جایگاه قرار گرفتند.

زیاری با اشاره به اینکه این بیمارستان‌ها از نظر اثر بخشی بالینی، ممیزی بالینی و استفاده از اطلاعات به جایگاه خوبی دست یافتند، افزود: این در  حالی است که بیمارستان چمران و شریعتی اصفهان نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در محور مدیریتی و معیارهای پیشرفته حاکمیت بالینی علاوه بر پنج بیمارستان ذکر شده در بالا، بیمارستان امین و شریعتی نیز قرار می‌گیرد، اضافه کرد: بیشترین آموزش‌های حاکمیت بالینی در سطح کشور در بیمارستان‌های اصفهان به اجرا در آمد به گونه‌ای که تمام رده‌های مدیریتی درگیر این طرح شدند.

رئیس اداره حاکمیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: نتایج ارزیابی بازرسان ستاد حاکمیت بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی با ارزیابی که بیمارستان‌ها از یکدیگر انجام داده بودند، یکسان درآمد که در هر دو ارزیابی بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان، بیمارستان خانواده، الزهرا و فارابی اصفهان برگزیده شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول