اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

برخورد پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌با بیماران خوب باشد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با تاکید بر لزوم برخورد مناسب با بیماران گفت: باید پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در برخورد با بیماران تلاش‌های لازم را انجام دهند.

برخورد پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌با بیماران خوب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان اظهار داشت: در حال حاضر خدماتی که به بیماران در مراکز درمانی ارائه می‌شود بسیار متنوع شده است.

وی با اشاره به افزایش مراکز درمانی و بیمارستانی در شهرها مختلف یادآور شد: این افزایش در راستای خدمات‌رسانی بهتر به بیماران صورت گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به برخی از مراکز مجهز بیمارستانی و درمانی در استان‌‌های مختلف در سطح کشور اضافه کرد: نکته اساسی و مهم در رسیدگی به بیماران، نحوه ارائه خدمات است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری از مراکز درمانی مشکلی در زمینه ارائه خدمات درمانی وجود ندارد، اضافه کرد: آنچه که در زمان بیماری برای بیماران اهمیت دارد، نحوه برخورد پرسنل بیمارستان با بیماران است.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه با پیشرفت علم در حال حاضر درمان بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج در کشور کشف شده و بسیاری از این بیماری‌ها در داخل کشور درمان می‌شود، افزود: باید پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در برخورد با بیماران تلاش‌های لازم را انجام دهند.

وی اذعان داشت: بد رفتاری با بیمار زمان و نوع درمان را تحت تاثیر قرار داده و مانع از درمان به موقع می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به حالات روحی و روانی بیماران در زمان مراجعه به مراکز درمانی یادآور شد: پرسنل مراکز درمانی باید با بیماران به نرمی برخورد کنند، چرا که بسیاری از بیماران در زمان مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گرفتار درد شدیدی ناشی از بیماری هستند.

وی خاطر نشان کرد: حتی اگر در یک بیمارستان امکانات لازم برای درمان بیمار به اندازه مورد نیاز و در حد پیشرفته وجود داشته باشد، ولی برخورد پرسنل بیمارستان مناسب نباشد، درمان بیمار تحت تاثیر این برخورد قرار می‌گیرد.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به برخی از دستاوردهای به دست آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: در حال حاضر درمان بسیاری از بیماری‌هایی که در سال‌های قبل در خارج از کشور صورت می‌گرفت در داخل کشور انجام می‌شود، که این امر نشان از رشد چشمگیر علمی کشور در زمینه پزشکی است.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به افزایش مراکز درمانی و پزشکی در کشور و به تبع آن در استان زنجان یادآور شد: این امر نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به بیماران این مراکز صورت گرفته است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول