اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز تاکید کرد

ساخت مجموعه گردشگران سلامت در بیمارستان کوثر شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز از ساخت مجموعه رفاهی، اقامتی و خدماتی گردشگران سلامت در بیمارستان کوثر شیراز خبر داد.

ساخت مجموعه گردشگران سلامت در بیمارستان کوثر شیراز

علیرضا پاک فطرت امروز در حاشیه دیدار با هیئت امنای بیمارستان کوثر و بررسی مسائل و مشکلات این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با ایجاد این مجموعه رفاهی، اقامتی و خدماتی که شامل هتل آپارتمان، پارکینگ طبقاتی و مرکز اقامت همراهان بیمار است می‌توان به بسیاری از اهداف در جذب بیش از پیش توریست سلامت دست یافت.

پاک فطرت ادامه داد: شهرداری شیراز برای ایجاد این مجموعه رفاهی، اقامتی و خدماتی به ویژه ساخت پارکینگ طبقاتی آن آماده هرگونه همکاری متقابل با مسئولان بیمارستان کوثر است.

وی به موضوع طرح ترافیک و ساماندهی آن در مقابل بیمارستان کوثر اشاره کرد و ابراز داشت: قبل از هر گونه ساماندهی باید با عقب‌نشینی بخشی از این بیمارستان به دنبال ایجاد تقاطع غیرهمسطح و سایر طرح‌های ترافیکی باشیم.

شهردار شیراز تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز با برنامه‌ریزی موضوع توسعه بیمارستان را مورد توجه قرار می‌دهند.

رئیس بیمارستان کوثر شیراز نیز در سخنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز تصریح کرد: سالانه بیماران بسیاری از نقاط مختلف ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

محمود تابنده خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات بیمارستان کوثر امروز نیازمند همکاری تمام مسئولان شهری هستیم و تقاضای همکاری داریم.

وی اضافه کرد: در طول شش سال گذشته 70 میلیارد تومان در این بیمارستان خیریه به بیماران نیازمند  تخفیف داده شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول