اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد.

درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان عصر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) اظهار داشت: یکی از نتایج انقلاب اسلامی ایران تاسیس سازمان تامین اجتماعی است که در سال 69 صورت گرفته است.

محمد محمدی خاطرنشان کرد: از آغاز تاسیس این سازمان اقدامات بسیاری در زمینه افزایش افراد زیر پوشش و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به بیماران صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان زنجان نیز در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مراجعه‌ کنندگان و بیماران این سازمان انجام داده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر دو بیمارستان این مرکز در استان زنجان فعال است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان بیمارستان امام حسین (ع) با 125 تخت و بیمارستان امید ابهر با 65 تخت بیمارستانی را دو بیمارستان مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان زنجان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان از آغاز سال جاری اقدامات بسیاری را در زمینه ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران زنجانی انجام داده است، افزود: در 9 ماهه سال جاری بیش از 800 هزار بیمار به صورت سرپایی از خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان استفاده کرده‌اند.

محمدی همچنین با اشاره به تعداد نوزادان متولد شده در بیمارستان تامین اجتماعی استان یادآور شد: در 9 ماهه سال جاری 5 هزار و 300 مورد تولد در بیمارستان‌های امام حسین (ع) زنجان و بیمارستان امید ابهر اتفاق افتاده است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های زیر پوشش تامین اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: در 9 ماهه سال جاری 13 هزار و 200 بیمار در بیمارستان‌های امید ابهر و امام حسین (ع) زنجان بستری شده‌اند.

محمدی همچنین با اشاره به انجام 6 هزار و 500 جراحی در بیمارستان‌های زیر پوشش تامین اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: این جراحی‌ها شامل جراحی‌هایی در زمینه‌های مختلف از قبیل جراحی کوچک و بزرگ بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ارتباط خود را بیماران و مراجعه‌ کنندگان مراکز در مانی خود افزایش داده است، افزود: در حال حاضر 10 کانال ارتباطی این سازمان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مردمی در زمینه‌های مختلف است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: مسئولان ذیربط در این سازمان با دریافت پیشنهادات مردمی نسبت به رفع مشکلات و بهتر شدن خدمات درمانی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول