اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

دستگاه‌های CR بیمارستان بوعلی خرم‌دره به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های CR بیمارستان بوعلی خرم‌دره به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

دستگاه‌های CR بیمارستان بوعلی خرم‌دره به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، بهره‌برداری از دستگاه‌های CR و دستگاه ا‌محاء زباله‌ غیر‌سوز شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان صورت گرفت.

گفتنی است، برای دستگاه زباله غیر سوز 120 میلیون تومان، دستگاه سی آر رادیولوژی 90 میلیون تومان و برای چراغ سیالتیک اتاق عمل 18 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار خرم‌دره در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس دهه فجر را یکی از عبرت‌های قابل تأمل انقلاب اسلامی، نشان‌ دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف دانست.

رحیم نوری‌پور تصریح کرد: به برکت توکل، ایستادگی و بصیرت، مردم به ویژه دانش‌آموزان انقلابی در 32 سال گذشته، از همه چالش‌ها پیروزمندانه بیرون آمده و به پیشرفت‌های شگرفی نائل آمده‌اند.

وی آینده ملت ایران را روشن توصیف کرد و ادامه داد: حربه‌های نخ‌نمایی همچون تحریم‌ها به ویژه تحریم نفت پیش از آنکه زیانی به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند، اقتصاد پوسیده غرب را با چالشی جدی مواجه ساخته زمینه فروپاشی نظام‌های مستکبر جهان را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تأکید بر ضرورت توسعه بصیرت و مقابله آگاهانه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: ما باید همواره بصیرت و دشمن‌شناسی را در سر لوحه کارهای خود قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف متعالی نظام دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بصیرت دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت حیاتی به‌منظور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

نوری‌پور با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تصریح کرد: یکی از عوامل مهمی که باعث شد توطئه‌های استکبار جهانی خنثی و انقلاب اسلامی به سلامت از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کند، درایت و بصیرت امام خمینی‌ (ره) بود.

وی داشتن بصیرت را در این مقطع از انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: بی بصیرتی در این شرایط مهم به دین و انقلاب ضربه و آسیب وارد می‌کند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره رمز موفقیت را پیروی از ولایت دانست و گفت: هدف شهدا برای گام نهادن در عرصه دفاع مقدس این بود که ایرانی آزاد، پر افتخار و اسلامی داشته باشیم و ملت ایران بتوانند در دنیا پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول