اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا خبر داد

راه‌اندازی نخستین بیمارستان خصوصی شرق مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا از احداث و راه‌اندازی بیمارستان خصوصی شرق مازندران در شهرستان نکا در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی نخستین بیمارستان خصوصی شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، اسماعیل محمودیان بعدازظهر امروز در مراسم تحلیف کارکنان جدید الورود شبکه بهداشت و درمان نکا بیان داشت: پیشرفت همه‌جانبه ما در علوم مختلف مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: شهرستان نکا در قبل از انقلاب تنها دارای یک پزشک بوده است در حالی که اکنون بیش از 40 پزشک در سطح شهرستان فعال هستند.

محمودیان افزود: این شهرستان اکنون در زمینه بهداشت و درمان رشد مناسبی دارد و با دارا بودن دو بیمارستان بوعلی و امام حسین (ع) با 100 تخت، نقش موثری در بهداشت و درمان شهرستان ایفا می‌کند.

وی همچنین از احداث و راه اندازی بیمارستان خصوصی نکا در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: این بیمارستان خصوصی که با اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در حال ساخت است با دارا بودن 100 تخت، می‌تواند در بهداشت و درمان نکا شکوفایی ایجاد کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا اضافه کرد: این شهرستان با دارا بودن سه پایگاه اورژانس در سطح شهرستان نیز در امدادرسانی جاده‌ای و اورژانسی بسیار موثر است.

فرماندار نکا نیز با اشاره به خدمات فراوان این نظام گفت: اکنون با دایر شدن خانه‌های بهداشت در روستاها همه روستاها از نعمت بهداشت و درمان و پزشک بهره‌مند هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

رضا آزادی کناری بیان داشت: این انقلاب به اندازه توان و بودجه در خدمت مردم بوده است و ممکن است در برخی از مسائل نارسایی‌ها و مشکلاتی وجود داشته باشد که انکار آن در واقع انکار واقعیت است و نمی‌توان چنین کاری کرد.

وی ادامه داد: انقلاب ما، تحفه و هدیه‌ای الهی است که بنابر قابلیت‌های ملت ایران بر ملت ما ارزانی شده است و باید قدردان این انقلاب و نظام باشیم.

آزادی گفت: ایران اسلامی که در زمان گذشته مستعمره دشمن بود اکنون به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده که ملت‌های مختلف با الگوبرداری از این انقلاب به پیروزری‌های مختلف دست یافته‌اند.

فرماندار نکا با بیان اینکه  در طول 33 سال گذشته ایران با استقامت و ایستادگی خدمات فراوانی به مردم ارائه کرده است، افزود: خدمات ارائه شده به ملت به دلیل شایستگی‌های آن ملت بوده و ما نیز باید با تبعیت از رهبری و ولایت پذیری در ادامه راه این انقلاب کوشا بوده و در جهت تعالی آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول