اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ثبت احوال سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

ارائه 77 هزار خدمت ثبت احوال در بیمارستان‌های سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: از زمان اجرای طرح ایجاد نمایندگی ثبت احوال در بیمارستان‌ها تاکنون بیش از 77 هزار و 583 خدمت در سیستان و بلوچستان ارائه شده است.

ارائه 77 هزار خدمت ثبت احوال در بیمارستان‌های سیستان ‌و بلوچستان

علی زاهدی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با یاری از خداوند و برکات نظام جمهوری اسلامی، اداره کل ثبت احوال استان موفق شده در تعامل با مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی زابل و زاهدان و مسئولان بیمارستان‌های سطح استان به تدریج نمایندگی‌های ثبت احوال در بیمارستان‌ها ایجاد کند.

وی افزود: این طرح با هدف تکریم واقعی ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات سجلی به شهروندان محروم استان سیستان و بلوچستان ایجاد شده است.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر، هشت نمایندگی ثبت احوال در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، علی‌بن‌ابیطالب (ع) و نبی اکرم (ص) در زاهدان و بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) زابل، بیمارستان امام خمینی (ره) خاش، بیمارستان ایران ایرانشهر، بیمارستان رازی سراوان و بیمارستان امام علی (ع) چابهار دایر و فعال است.

زاهدی‌نیا گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از 77 هزار و 583 خدمت در محل بیمارستان‌ها به مردم ارائه شده و از رفت و آمد این خانواده‌ها به ادارات ثبت احوال جلوگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت احوال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات فراوانی در ثبت وقایع حیاتی در استان مواجه بود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش تمامی همکاران توانسته خدمات‌رسانی به مردم را به سمتی پیش برد که امروزه با خدمات‌رسانی در محل حضور مراجعان علاوه بر تسهیل، تسریع و تکریم ارباب رجوع بیش از 96 درصد ولادت‌ها در مهلت قانونی 15 روز ثبت می‌کند.

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان افزود: از 77 هزار و 583 خدمت ارائه شده در محل بیمارستان‌ها، 74 هزار و 340 خدمت مربوط به ثبت ولادت و 3 هزار و 243 خدمت مربوط به ثبت وفات است.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول