اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شنبه:

497 میلیون تومان اعتبار به شهر شنبه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: شهردار شنبه گفت: در بخش اعتبارات پروژه‌های عمرانی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی مبلغ 497 میلیون تومان به شهر شنبه اختصاص یافته است.

497 میلیون تومان اعتبار به شهر شنبه اختصاص یافت

حسین فرجاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: مطالعه نقشه جامع شهر با اعتبار 500 میلیون ریال و نیز پیشنهاد افزایش محدوده قانونی و حریم شهری، پیشرفت فیزیکی، آغاز مراحل نقشه برداری و اجرای تسطیح معابر شهری به طول 30 کیلومتر یکی از فعالیت‌های عمرانی شهری در این شهر است.

فرجاد درخواست اعتبار برای اجرای فاز اول طرح جامع شبکه آبرسانی به مبلغ 150 میلیون تومان و برگزاری مناقصه لکه‌گیری خیابان‌های آسفالته شهر که توسط شرکت گاز برای اجرای پروژه گاز کشی حفاری شده بود را از جمله پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ذکر کرد و افزود: پیمانکار مشخص و فعالیت خود را با اعتبار بالغ بر 55 میلیون تومان از محل درآمد خود شهرداری آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: در بخش اعتبارات پروژه‌های عمرانی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی مبلغ 497 میلیون تومان به شهر شنبه اختصاص یافته است.

فرجاد یادآور شد: تکمیل بلوار ورودی شهر با اعتبار 100 میلیون تومان، احداث خیابان شهید رجبی با اعتبار 70 میلیون تومان، احداث خیابان شهید فهیمی با اعتبار 70 میلیون تومان، احداث پارک شهر شنبه و اجرای فاز اول آن با اعتبار 130 میلیون تومان و زیرسازی و آسفالت کوچه‌های شهر شنبه با اعتبار 127 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های عمران شهری در این شهر است.

شهردار شنبه با بیان اینکه مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی برای ساخت دیوار حفاظتی شهر شنبه اختصاص یافته است افزود: مبلغ 300 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات خشکسالی برای ایجاد سیستم جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری برای مصرف فضای سبز تخصیص یافته است.

وی گفت: از برنامه‌های آتی شهرداری برای ایجاد تاسیسات شهری، ساخت ایستگاه آتش‌نشانی، ساخت بازارچه شهر به جهت نیاز شهروندان شنبه است.

فرجاد اضافه کرد: در ارتباط با رفع خطر کردن رودخانه فصلی بالا دست شهر شنبه که یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان است با جدیت در حال پیگیری هستیم.

وی به فعالیت‌های فرهنگی در شهر شنبه اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی، برگزاری جشن زیر سایه خورشید و میلاد امام هشتم حضرت رضا(ع)، برگزاری جشن ولایت، ساماندهی تیم‌ها و دسته‌های ورزشی مساعدت و همکاری مستمر با مساجد حسینیه‌ها و تکایا بصورت مدون و برنامه‌ریزی شده از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این شهرداری است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول