اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان محقق شد

افتتاح طرح برق‌رسانی با 43 میلیارد ریال اعتبار در شبانکاره

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، طرح برق‌رسانی با 43 میلیارد ریال اعتبار در شبانکاره به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح برق‌رسانی با 43 میلیارد ریال اعتبار در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی در تمام شهرها و روستاهای کشور شاهد رفاه و آسایش مردم هستیم.

غلامحسین خسروی افزود: در دوران قبل از انقلاب در روستاها با کمبود امکانات روبه‌رو بودیم و مردم از امکانات رفاهی محروم بودند و بعد از انقلاب با توزیع عادلانه امکانات، بیشتر روستاها از آب و برق و تلفن و گاز برخوردار شده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که با تمام توان از ولایت و نظام دفاع می‌کنند و به فضل خدا در انتخابات مجلس نیز این امر نمود بیشتری خواهد داشت.

بخشدار شبانکاره نیز گفت: دولت به عمران شهری و روستایی و توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای دارد و با افتتاح این طرح بزرگ برق‌رسانی، وضعیت برق در شهرها و روستاهای شبانکاره بهبود می‌یابد.

مختار چترسنجی افزود: پست 66 کیلوولت شبانکاره با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال افتتاح شده است و این امر رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: این پروژه شامل دو دستگاه ترانسفورماتور هر کدام به طرفیت 40 مگاولت آمپر و 16 فیدر خروجی 20 کیلو ولت است.

این مسئول یادآور شد: با راه‌اندازی این پروژه قابلیت اطمینان شبکه برق این منطقه بالا می‌رود و برق مشترکین منطقه شبانکاره نیز تامین می‌شود.

چترسنجی اذعان داشت: تمام مسئولان برای رشد و توسعه منطقه و استان تلاش می‌کنند و امیدوار هستیم روند خدمات‌رسانی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول