اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد زنجان خبر داد

اختصاص اعتبار برای هزینه‌های عمرانی مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: در 9 ماهه سال جاری 27 میلیارد ریال اعتبار برای هزینه‌های عمرانی مددجویان زنجانی هزینه شده است.

اختصاص اعتبار برای هزینه‌های عمرانی مددجویان زنجانی

جمشید پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امروزه تامین مسکن از جمله مشکلاتی است که در جامعه وجود داشته و نیازمندان جامعه نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان در زمینه فعالیت‌های عمرانی اقدامات مختلفی را انجام داده است، افزود: این امر در راستای تامین نیازمندی‌های جامعه هدف صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان همراه با سایر اقداماتی که در زمینه توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده اقدام به ساخت و نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی مددجویی کرده است.

وی یادآور شد: از آغاز سال جاری در بحث احداث مسکن روستایی از محل تسهیلات بانکی و وام‌های اعطایی اقدام به مقاوم‌سازی و بهسازی 145 واحد مسکونی روستایی کرده است.

پرویزی با بیان اینکه میزان اعتبار هزینه شده در راستای احداث، مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها 14 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است، اضافه کرد: این واحدهای مسکونی پس از تکمیل و ساخت تحویل مددجویان شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری نیز 46 واحد مسکونی نیز کلنگ‌زنی شده است، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال مالی مراحل احداث این تعداد واحد مسکونی به پایان برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در زمینه تامین واحدهای مسکونی شهری نیز اقدامات مختلفی از آغاز سال جاری صورت گرفته است، افزود: در این راستا نیز با مشارکت خود خانواده‌ها از طریق مسکن مهر در راستای تامین مسکن مددجویان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در راستای تامین مسکن شهری برای 211 مورد در زمینه احداث و تامین مسکن اقدام شده است، ادامه داد: پرداختی کمیته امداد شهرستان زنجان در زمینه ساخت این واحدهای مسکونی در مراحل اول و دوم 11 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.

پرویزی در ادامه با اشاره به اقدامات کمیته امداد زنجان در زمینه تعمیرات واحدهای مسکونی شهری و روستایی یادآور شد: در این راستا نیز برای 158 واحد مسکونی اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: در راستای تعمیر واحدهای مسکونی شهری و روستایی 573 میلیون و 825 هزار ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به پرداخت هزینه‌ در زمینه انشعابات آب، برق و گاز یادآور شد: در زمینه نیز برای 150 مورد واحد مسکونی اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری تا کنون 27 میلیارد و 285 میلیون ریال در زمینه عمرانی هزینه‌های عمرانی مددجویان زیر پوشش امداد زنجان هزینه شده است، اضافه کرد: هزینه‌های اختصاص یافته از محل کمک‌های مردمی، اعتبارات کمیته امداد و تسهیلات بانکی بوده است.

پرویزی یادآور شد: تعداد کل مستاجران مددجویان زیر پوشش امداد شهرستان زنجان یک هزار و 167 مورد است که برای 661 خانوار از این تعداد کمک هزینه پرداخت می‌شود.

وی اذعان داشت: در طول 9 ماهه سال جاری 892 میلیون و 350 هزار ریال در زمینه کمک به پرداخت هزینه‌های اجاره مسکن مددجویان هزینه شده است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول