اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

ویزیت رایگان بانوان بیمار قلبی در گچساران

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر و با همکاری کمیته بانوان ستاد دهه فجر گچساران و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، بانوان بیمار قلبی گچساران به طور رایگان ویزیت شدند.

ویزیت رایگان بانوان بیمار قلبی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر گچساران پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح ویزیت رایگان بانوان بیمار قلبی گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: کمیته بانوان ستاد دهه فجر به مناسبت ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

سهیلا بزرگ‌زاده با تشکر از رابطان امور بانوان فرمانداری گچساران در برگزاری برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر، تداوم همکاری آنان در برنامه‌ریزی‌های آتی امور بانوان فرمانداری گچساران را خواستار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان بانوان در گچساران بیان داشت: این طرح مشترک با همکاری کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر گچساران و مرکز بهداشت و درمان و بیمارستان شهیدرجایی این شهرستان اجرا شد.

بزرگ‌زاده اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران به ویژه در مناطق محروم را از جمله طرح‌های بسیار خوب و ارزشی در نظام اسلامی دانست.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از سلامت حق همه انسان‌ها است، یادآور شد: زنان در تأمین بهداشت و سلامت جامعه نقش مهم‌تر و بسزایی عهده‌دار هستند و لازم است به سلامت جسمی و روحی زنان توجه ویژه شود.

* ولایتمداری و شجاعت بانوان گچسارانی دشمنان را آزار می‌دهد

این مقام مسئول در گچساران با اشاره به نقش مهم زنان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، بر تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

بزرگ‌زاده ابراز داشت: زنان در دوران مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی پهلوی با حضور در راهپیمایی و تظاهرات مردمی تأثیر مهمی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران داشتند.

وی با اشاره به روحیه انقلابی، ولایتمداری و بصیرت بانوان گچسارانی خاطرنشان کرد: بانوان همواره در روند شکل‌گیری و بالندگی انقلاب اسلامی نقش سازنده‌ای داشته‌ و همپای مردان در صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شرکت کرده‌اند.

بزرگ‌زاده به نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: شرکت در مبارزات مخفیانه قبل از انقلاب و شرکت در راهپیمایی‌های سال 57 که دوران اوج‌گیری انقلاب بود، از جمله اقدامات زنان در پیروزی انقلاب بوده است.

* بانوان با بصیرت ایران اسلامی عامل استحکام بنیاد خانواده هستند

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر گچساران و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری این شهرستان حضور پرشور و نقش انکارناپذیر و بی‌نظیر بانوان در سال‌های مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی را انکارناپذیر توصیف کرد.

بزرگ‌زاده بیان داشت: بانوان علاوه بر حضور مستقیم خود در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با ایجاد آرامش روانی در منزل، مدیریت خانواده و تربیت فرزند، سبب استحکام بنیاد خانواده می‌شوند.

وی زنان را مهم‌ترین نهاد سازنده اجتماع دانست و بر ضرورت فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت قشر عظیم زنان در انعکاس و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول