اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان خبر داد

اجرای 4 طرح تعاونی در کنگان با اعتبار 28 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان از اجرای چهار طرح تعاونی در کنگان با اعتبار 28 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای 4 طرح تعاونی در کنگان با اعتبار 28 میلیارد ریال

 عبدالمجید دراهکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان در سال‌های گذشته در بسیاری از حوزه‌ها و بخش‌ها رشد و پیشرفت قابل‌ توجهی داشته و به ویژه در حوزه صنعت و اقتصاد و توسعه واحدهای تعاونی پیشرفت چشمگیری ملاحظه می‌شود.

وی افزود: توسعه بخش تعاون از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و دولت در چند سال گذشته تسهیلات بسیار خوبی برای بخش تعاون در نظر گرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان خاطر نشان کرد: بخش تعاون کنگان در سال جاری در توسعه صنایع دستی و مشاغل خانگی تلاش زیادی داشته و در دهه فجر امسال شاهد راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و مشاغل خانگی در ساحل بندر کنگان هستیم.

دراهکی تصریح کرد: در این نمایشگاه 300 محصول تولیدی بانوان هنرمند کنگانی از جمله معرق‌کاری، مشبک‌کاری، صدف‌کاری، قالی، فرش و گلیم عرضه شده و تاکنون استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان از اجرای چهار طرح تعاونی در کنگان با اعتبار 28 میلیارد ریال خبر داد و اذعان داشت: افتتاح خط تولید نان لبنانی برای نخستین بار در استان توسط شرکت تعاونی نان برکت با اشتغالزایی برای 45 نفر با اعتبار 5 میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

دراهکی گفت: افتتاح شرکت تعاونی توزیع خدمات الکترونیک و کامپیوتر با اعتبار 6 میلیارد ریال با مشارکت 50 درصدی بانک توسعه تعاون نیز از جمله طرح‌هایی است که توسط بخش تعاون صورت گرفته است.

وی بیان کرد: کلنگ‌زنی پروژه 300 واحدی مسکن کارگری با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات مسکن مهر با زیربنای 4 هزار مترمربع نیز در دهه فجر انجام شد.

دراهکی همچنین از کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان خبر داد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت هزار مترمربع با زیربنای 600 مترمربع با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده است.

وی اضافه کرد: باید از همه ظرفیت موجود برای رشد و توسعه بخش تعاون استفاده کنیم و نباید فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول