اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

جذب 100 درصدی اعتبارات اشتغال‌زایی مرکز مراقبت از زندانیان هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های هرمزگان از جذب 100 درصدی اعتبارات خوداشتغالی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان خبر داد.

جذب 100 درصدی اعتبارات اشتغال‌زایی مرکز مراقبت از زندانیان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های هرمزگان، دانش صفت‌زاده گفت: اعتبارات اشتغال‌زایی این مرکز 6 میلیارد و 180 میلیون ریال بود که به طور کامل جذب شد.

وی افزود: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 118 نفر از مددجویان متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل معرفی شدند که 71 نفر آنان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان ادامه داد: طرح‌های خوداشتغالی مددجویان نیز عمدتاً در بخش‌های کشاورزی، دامداری، خدماتی و پیله‌وری است.

صفت‌زاده ادامه داد: این تسهیلات به مددجویانی پرداخت شد که دارای مهارت و گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای بودند.

وی حمایت‌های مادی و معنوی و ارتقای سطح دانش مددجویان تحت پوشش را از اهداف مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان عنوان کرد و بیان داشت: پیشگیری از آسیب‌های روحی و روانی و ایجاد اشتغال پایدار و توانمند کردن آنان از دیگر اهداف این مرکز است.

مدیرکل زندان‌های استان هرمزگان عنوان کرد: مرکز مراقبت بعد از خروج آخرین حلقه از سلسله اقدامات تأمینی و تربیتی است که نیازمند عزمی همگانی برای جلوگیری از بازگشت مجدد و رفع مشکلات مددجویان پس از آزادی از زندان است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول