اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن سپاس نعمت ولایت و انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به نحوی سپاس و شکرانه نعمت ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن سپاس نعمت ولایت و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: باید توجه داشت که انقلاب اسلامی در شرایط کنونی در بهترین شرایط بین‌المللی قرار دارد و دشمنان ایران اسلامی در بدترین شرایط هستند و این از نعمات اسلام عزیز است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته در شرایط بسیار سخت و بحرانی مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است و به این دلیل باید توجه داشت که انقلاب اسلامی در این 33 سال به دلیل مقابله لحظه به لحظه با دشمنان و تلاش برای پیروزی بسیار ورزیده و توانمند شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ایران نقطه عطف اسلام در جهان است، برای دشمن بسیار دشوار است که اعتراف کند که در مقابل ایران اسلامی شکست خورده است ولی علائم این شکست سخت برای استکبار قابل مشاهده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در شرایط کنونی وضعیتی بسیار متفاوت دارد، تأکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی وضعیتی بسیار متفاوت دارد به نحوی که شرایط برای ایران تبدیل به عکس شده است و ایران از موضع برتر استکبار را تهدید می‌کند و این تنها به دلیل داشتن رهبری فقیه و شجاع است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای وضعیتی برتر در علوم روز است، افزود: ایران اسلامی در شرایط کنونی از نظر علمی در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به این دلیل دشمنان ایران اسلامی در دو سال گذشته برای ترور دانشمندان ایران تلاش زیادی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن گمان ‌می‌کند که با کشتن دانشمندان ایرانی علم در این کشور نابود می‌شود در صورتی که این تصور بسیار غلط است زیرا در شرایط کنونی علم در ایران بومی شده و با کشتن دانشمندان نمی‌توان راه دست‌یابی به علوم را مسدود کرد.

سلیمانی تأکید کرد: ملت ایران اسلامی در سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند که از وضع موجود برداشتی صحیح و بصیرتی کافی دارند و به این دلیل حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اتفاقی است که ملت برای آن لحظه شماری می‌کند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول