اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور لرستان اعلام کرد

محدودیت‌های ترافیکی خرم‌آباد در روز 22 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه ترافیک در سطح شهر، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای شهری خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

محدودیت‌های ترافیکی خرم‌آباد در روز 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی پلیس راهور لرستان، پرویز حسینی با تبریک یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در خرم‌آباد میدان شهدا، چهارراه فرهنگ، میدان شاپور خواست، میدان عدالت و پل انقلاب، تقاطع بیمارستان، خیابان انقلاب و میدان 22 بهمن است.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط تردد تمام وسایل‌نقلیه در روز 22 بهمن، از خیابان امام(ره) حدفاصل 12 برجی به سمت چهارراه بانک، میدان شهدا و میدان شاپورخواست، پل انقلاب، تقاطع بیمارستان، خیابان انقلاب و میدان 22 بهمن به صورت رفت و برگشت ممنوع است.

حسینی گفت: هم‌چنین ورود از پل صفوی، میدان استانداری به سمت تقاطع بانک و ورودی از بلوار ولی‌عصر(عج) و ساحلی 22 بهمن به میدان 22 بهمن و تردد وسایل‌نقلیه از بلوار ولایت به سمت میدان 22 بهمن نیز ممنوع است.

وی مسیرهای جایگزین در این مدت را نیز در بخش مرکزی شهر از خیابان امام به سمت 12 برجی، میدان آیت‌الله کمالوند و پل صفوی و میدان آزادی اعلام کرد.

به گفته وی، رانندگانی که قصد تردد از شمال به جنوب شهر را دارند، باید از بلوار ولایت به سمت راست خیابان نگارستان هشتم گردش کرده و از ساحلی تپه شهدا، ساحلی جهادگران، میدان مادر و ساحلی پل انقلاب استفاده کنند و یا از بلوار ولایت به میدان 22 بهمن از گلستان ششم (70متری )، بلوار شفیع‌‌پور (60 متری) تردد کنند.

وی افزود: هم‌چنین مسیر جایگزین برای خیابان انقلاب از مسیر جنوب به شمال، میدان ناصرخسرو – خیابان 20 متری دهخدا و میدان آزادی به سمت بلوار ولی‌عصر(عج) است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول