اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه ایلام:

حضور هر نفر در راهپیمایی 22 بهمن تیری بر پیکر استکبار است

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه ایلام گفت: شرکت هر نفر در راهپیمایی 22 بهمن تیری بر پیکر استکبار است.

حضور هر نفر در راهپیمایی 22 بهمن تیری بر پیکر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حجت‌الاسلام شمس‌الله صفرلکی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نیز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن استکبار جهانی را تیرباران خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت ارائه دستاوردهای انقلاب در آغاز دهه چهارم برای نسل جوان ادامه داد: بیان گوشه‌ای از ایثار، فداکاری و رشادت‌های ملت در پیروزی انقلاب زمینه تعهد بیشتر نسل جوان را به انقلاب فراهم می‌کند.

خطیب موقت جمعه ایلام اضافه کرد: حضور شورانگیز و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک "نه" بزرگ به استکبار جهانی و پشتوانه عظیمی برای حرکت‌های آزادیخواه جهان خواهد بود.

صفرلکی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌خواهند ایران اسلامی در قله‌های اقتدار و سربلندی قرار داشته باشد.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام گفت: موضوع دیگری که باید مردم به آن توجه داشته باشند موضوع حماسه 12 اسفند است که توسط مردم همیشه در صحنه خلق خواهد شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان اعلام کردند که حضور حداکثری و پرشور مردم اولویت نخست بوده و بعد از آن انتخاب افراد اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: مردم با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات 12 اسفند ماه دشمنان نظام را در حیرت این حضور پرشور و حداکثری قرار خواهند داد.

صفرلکی تصریح کرد: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته در جهان شناخته شده و این برای دشمنان انقلاب نگران‌کننده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول