اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین مانور مردمی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: راهپیمایی 22 بهمن در واقع بزرگترین مانور مردمی است.

راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین مانور مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک 22 بهمن اظهار داشت: روز 22 بهمن در واقع بزرگترین روز در تاریخ انقلاب است و مردم با حضوری بی‌نظیر رژیم طاغوت را سرنگون کردند و اسلام را مستقر کردند.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن افزود: راهپیمایی 22 بهمن در واقع بزرگترین مانور مردمی است و حضور در این مراسم ارزشمند امری لازم است و باید به جهانیان نشان دهیم که با گذشت 33 سال همچون گذشته در صحنه هستیم.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: در 22 بهمن یکبار دیگر باید با شهدا و امام(ره) و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم و باید اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمن بکشیم.

گنجی تصریح کرد: باید با حضور پرشور خود از این دستاورد بزرگ و جمهوری اسلامی نگهبانی و پاسداری کنیم و از همه می‌خواهیم در این راهپیمایی به عنوان یک تکلیف شرکت کنند.

وی با اشاره به بیانات هفته گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: سخنان مهم رهبر انقلاب بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و بیانات مهم ایشان باید چراغ راه امت مسلمان باشد.

امام جمعه جم گفت: رهبری انقلاب از مردم تشکر کرد که همواره از خود وفاداری نشان داده‌اند و در تمام مراحل حضور داشته‌اند.

گنجی در ادامه با اشاره انتقاد مقام معظم رهبری از ریخت و پاش و اسراف اضافه کرد: در برخی مراسمات شاهد اسراف و ریخت و پاش هستیم و این بر خلاف دیدگاه اسلام است و باید از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری در ارتباط با حزب‌الله لبنان افزود: رهبری موضع نظام در برابر رژیم صهیونیستی را به طور شفاف بیان فرمودند و حمایت قاطعانه‌ای از حزب‌الله داشتند که بسیار حایز اهمیت است.

امام جمعه جم در ادامه از وضعیت مسکن مهر در شهرستان جم و استان بوشهر انتقاد کرد و یادآور شد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح 10 هزار مسکن مهر در قزوین و 20 هزار مسکن مهر در اصفهان بودیم ولی در  شهرستان جم، مسکن مهر هنوز به بهره‌برداری نرسیده و این وقفه در تحویل مسکن مهر هیچ توجیهی ندارد.

گنجی اذعان داشت: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و توسعه نظام اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول