اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای اعلام کرد

راهپیمایی 22 بهمن عرصه بصیرت‌بخش انتخابات است

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای با دعوت از همه اقشار مردم این استان برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد که راهپیمایی 22 بهترین عرصه برای بصیرت‌افزایی در راه انتخابات مجلس است.

راهپیمایی 22 بهمن عرصه بصیرت‌بخش انتخابات است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای که به مناسبت فرا رسیدن روز پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن صادر کرد از این روز و راهپیمایی 22 بهمن به عنوان بهترین عرصه بصیرت‌افزایی برای حضور در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی یاد کرد.

در این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته، آمده است: همزمانی و نزدیکی موعد انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی تقارنی میمون و مبارک است که آن را به فال نیک گرفته و از برکات این دهه خجسته برای حضوری پرشور در انتخابات پیش رو استفاده می‌کنیم.

جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در این بیانیه آورده است: دهه فجر انقلاب اسلامی عرصه‌ای بصیرت‌بخش است که با حضور شگرف مردمی در طول بیش از سه دهه اخیر موجب شده تا نقشه‌های استکباری دشمنان همگی نقش بر آب شود.

در این بیانیه آمده است: دشمن اکنون برای مخدوش کردن وجهه انتخابات در ایران اسلامی به انواع ترفندها و توطئه‌ها متوسل خواهد شد که وظیفه داریم پیش از هر چیز با حضور گسترده و میلیونی خود که مورد پیش‌بینی مقام معظم رهبری نیز بوده با دستی پر به سوی انتخابات گام برداشته و از همین مقطع آن‌ها را ناامید و سرافکنده سازیم.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول