اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

22 بهمن کانون صیانت از دستاوردهای انقلاب

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: ‌راهپیمایی 22 بهمن کانون صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از بیداری اسلامی در دنیا محسوب می‌شود.

22 بهمن کانون صیانت از دستاوردهای انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قصد زاهدان اظهار داشت: 22 بهمن‌ماه روز تجدید میثاق دوباره ملت ایران با رهبری و ولایت فقیه است.

وی افزود: ملت ایران با حضور حداکثری خود در راهپیمایی از این آزمون الهی روسفید درمی‌آید.

امام جمعه زاهدان به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این استان در بخشهای مختلف رشد قابل قبولی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: در سفر نخست ریاست جمهور و هیئت دولت به این استان، 176 مصوبه به تصویب رسیده که از این تعداد 168 مصوبه صددرصد عملیاتی شده و هشت مصوبه دیگر نیز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: حذف مدارس کپری با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال، راه‌‌اندازی راه‌آهن زاهدان - بم با 3 هزار و 500 میلیارد ریال و احداث خط لوله گاز از عسلویه به ایرانشهر از جمله دستاوردهای سفر نخست هیئت دولت به سیستان و بلوچستان است.

سلیمانی تصریح کرد: در دور دوم سفر هیئت دولت به این استان 250 مصوبه به تصویب رسید که تاکنون 150 مصوبه به طور کامل اجرایی و 69 مصوبه در حال اجرا و 31 مصوبه در حال پیگیری است.

وی احداث بزرگراه، بهره‌برداری از 300 واحد مسکونی برای محرومان، احداث 300 زمین چمن مصنوعی را از جمله دستاوردهای سفر دوم هیئت دولت به سیستان و بلوچستان  عنوان کرد.

امام جمعه زاهدان گفت: ‌در دور سوم سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به سیستان و بلوچستان 264 مصوبه با رویکرد فرهنگی تصویب شد که از این تعداد 53 پروژه تاکنون اجرایی شده است.

سلیمانی اضافه کرد: احداث نیروگاه زاهدان، احداث 14 استخر در این استان، احداث 40 میلیون تومان اعتبار برای بخش آبخیزداری، اختصاص 500 میلیون تومان برای مقابله با ریزگردها احداث 120 خانه بهداشت و دو بانده کردن محور خاش ـ زاهدان و زاهدان ـ بیرجند از دستاوردهای سفر سوم هیئت دولت به سیستان و بلوچستان است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان از مردم ولایت‌مدار استان خواست فردا با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ترفندهای دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول