اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه شماری مردم استان البرز برای حضور در یک آزمون بزرگ

راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهدی دوباره با مقام عظمای ولایت برای فتح خیبر

خبرگزاری فارس: مردم مومن و ولایت‌مدار استان البرز برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و طنین‌انداز کردن فریادهای لبیک یا خامنه‌ای لحظه شماری می‌کنند.

راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهدی دوباره با مقام عظمای ولایت برای فتح خیبر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هر ساله مردم ولایت‌مدار استان البرز و در شهر و توابع مختلف چون کرج،‌ ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد و آسارا از فرصت حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن برای تجدید میثاق با ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین اعلام وحدت و یکپارچگی خود برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند.

بر همین اساس است که راهپیمایی‌های 22 بهمن در استان البرز جزو راهپیمای‌های باشکوه در مقایسه با دیگر شهرهای کشور است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان البرز به خبرنگار فارس در کرج گفت: خوشبختانه مردم استان البرز بارها اثبات کرده‌اند که تا آخرین قطره خون برای دفاع از انقلاب آماده ایثار و فداکاری بوده و در این راه گوش به فرمان ولایت هستند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی اسکندری معتقد است: مردم استان البرز آزادی، استقلال، سربلندی و عزتمندی ایران اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری شهدای چون شهدای بزرگواری مانند فهمیده‌ها می‌دانند و بیعتی ناگسستنی با شهدا برای حراست از آرمان‌های آنها و دفاع از ولایت دارند.

وی افزود: به همین دلیل همواره حضور آنها در عرصه‌های مختلف مانند راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، روز قدس و انتخابات کم‌نظیر و بی‌مانند بوده است.

اسکندری تأکید کرد: به طور قطع فردا نیز در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم استان البرز بار دیگر به میدان آمده و ضمن پاسخ به تهدیدهای دشمنان، لبیکی دیگر به فرمان‌های مقتدای خود رهبری معظم انقلاب خواهند گفت.

* دعوت از مردم استان البرز برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

براساس این گزارش، طی روزهای اخیر گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، انجمن‌های دانشجویی و طلاب، خانواده معظم شهدا و ایثارگران با صدور بیانیه‌های مختلف از مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده‌اند.

هم‌چنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز نیز در بیانیه جداگانه‌ای از تمامی گروه‌های مختلف، جمعیت‌های سیاسی و گرایش‌های وفادار به انقلاب اسلامی خواست تا با بینش دینی و بصیرت سیاسی، لحظه‌شناسی و درک زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را به منصه‌ ظهور برسانند و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حمایت از خواسته‌های به حق مردم آزادی‌خواه و نهضت‌های آزادی‌بخش، با مقام معظم رهبری این رکن رکین و پایه اساسی نظام اسلامی پیمانی تازه ببندند.

* سخنرانی وزیر فرهنگ در جمع راهپیمایان کرجی

ضمن اینکه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد که سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهرستان کرج سخنرانی خواهد کرد.

حسین کاشانی‌پور در گفت‌وگویی که با خبرنگار فارس در کرج داشت، تأکید کرده بود که: هر ساله در روز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یکی از مسئولان عالی‌رتبه و چهره‌های سیاسی شاخص در کرج حضور یافته و سخنران راهپیمایی بوده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز تلاش کردیم تا یکی از مسئولان و مدیران‌ارشد سیاسی به عنوان سخنران راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در کرج انتخاب شده و خوشبختانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این دعوت را پذیرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی و دعوت‌های انجام شده در روز شنبه دکتر سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان در جمع راهپیمایان کرجی و در مصلای این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

در همین رابطه استاندار البرز نیز به خبرنگار فارس در کرج گفته است: کشورهای خارجی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی اروپایی‌ها اخبار ایران را رصد کرده و برای پاسخگویی به تهدیدهای آنها لازم است که مردم به صورت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

عیسی فرهادی اظهار داشت: در این شرایط کشورهای غربی به دنبال این هستند که ببینند با وجود تهدیدها و تحریم‌های روزافزون باز هم ملت ایران از انقلاب خود حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنها منتظر دیدن واکنش ملت ایران در دو عرصه مهم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن هستند.

فرهادی تأکید کرد: به طور قطع حضور حداکثری مردم در این دو عرصه مهم، انقلاب اسلامی را در برابر بدخواهی‌ها، فتنه‌گری‌ها و دشمنی‌های داخلی و خارجی بیمه خواهد کرد.

* البرز آماده برگزاری راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن است

وی با اشاره به آمادگی آحاد مردم در استان البرز برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: این مردم شهره به ولایت‌مداری هستند و به طور قطع با حضور خود در راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با ولی‌امر مسلمین، پاسخی قاطع به تهدیدهای دشمنان خواهند داد.

* اعلام آمادگی جامعه ورزشی استان البرز برای حضور در راهپیمایی

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد: جامعه ورزشی این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن آماده بوده و در این روز پاسخی قاطع به تهدیدهای اخیر دشمنان خواهند داد.

بهروز منتقمی داشت: ملت ایران دارای دو ویژگی بسیار مهم هستند که نخست ولایت‌مداری و اطاعات از اوامر ولایت و دیگری اتحاد و هم‌دلی در همه صحنه‌ها است.

وی تصریح کرد: این دو عامل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی موجب پیروزی ما در برابر تمام تهدیدهای داخلی و خارجی بوده و اگر تحلیلی واقعی از شرایط سه دهه اخیر داشته باشیم، در می‌یابیم که انقلاب اسلامی با ایمان و هم‌دلی و وحدت ملت ایران و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب سربلند مانده است.

* ورزشکاران خود را جدای از ملت نمی‌دانند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با یادآوری روزهای پر غرور بهمن 57 و هم‌چنین هشت سال دفاع مقدس گفت: در این دوران جوانان بیشترین حضور را در میدان مبارزه و جنگ داشتند و با روح پاک خود در مسیر ولایت حرکت کردند.

منتقمی افزود: در این میان ورزشکاران و جوانانی که صاحب مقام‌های مهم جهانی و المپیکی بودند، هیچ گاه خود را جدای از ملت ندانسته و تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان ورزشکار نشان دهنده ایثار و فداکاری آنها در مسیر تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

* فردا جامعه ورزشی استان البرز در صف مقدم راهپیمایی حضور خواهند داشت

وی تأکید کرد: امروز نیز ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور هم‌چون روزهای نخست انقلاب و دوران جنگ تحمیلی برای مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی آماده بوده و به طور قطع در راهپیمایی یوم‌‌الله 22 بهمن امسال این حضور مشهود و ملموس خواهد بود.

منتقمی در پایان اظهار داشت: در روز شنبه جامعه ورزشی استان البرز به همراه خانواده‌های خود در صف نخست راهپیمایی حضور داشته و با آرمان‌های اسلام و انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

* سنگ هم از آسمان ببارد در کنار رهبری می‌ایستیم و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم

جامعه دانشگاهی استان البرز نیز اعلام کرده‌اند که با وجود شرایط بد آب و هوایی از فرصت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن برای تجدید میثاق با ولایت و تأکید بر آمادگی خود در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان استفاده خواهیم کرد.

برخی از دانشجویان در استان البرز نیز طی تماس با دفتر خبرگزاری فارس تأکید کردند که به دلیل تهدیدها و یاوه‌گویی‌های اخیر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی پرشورتر از گذشته در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال حضور خواهند یافت.

* مسیرهای راهپیمایی در استان البرز

براساس این گزارش مسیر راهپیمایی در نقاط مختلف استان البرز از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام و تأکید شده که مسیرهای راهپیمایی در این شهرها مانند سال‌های گذشته است.

بنابراین در شهرستان کرج مرکز استان البرز مسیر راهپیمایی به این شرح است: میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، میدان امام خمینی(ره)، سه‌راه دانشکده، میدان قدس، بلوار امامزاده حسن(ره) و مصلی نماز جمعه کرج.

شهرستان ساوجبلاغ: از میدان امام(ره) به طرف مصلی نماز جمعه.

شهرستان طالقان: از محل سپاه پاسداران به طرف سالن آیت‌الله طالقانی.

شهر فردیس: از فلکه چهارم به طرف مصلی نماز جمعه .

شهر اشتهارد از محل مسجد قاضیان به طرف مصلی نماز جمعه .

شهر آسارا: از محل دوراهی دوآب شهرستانک به طرف مصلای قدس و دوراهی خوزنکلاء به سمت زمین ورزشی سد امیرکبیر.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول