اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم:

راهپیمایی 22 بهمن عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدامی مهم در راه پاسداری از انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در شهر پردیسان قم اظهار داشت: حضور بسیجیان در راهپیمایی سی و سومین سالگرد فجر آزادی، حفظ ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلابی است.

وی افزود: روز 20 بهمن ماه، روز سالگرد عملیات والفجر هشت است عملیاتی که جوانان غیور اسلام به فرمان رهبری در این راه جان خویش را ایثار کردند و محکم در مقابل دشمنان ایستاند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم اضافه کرد: جوانان امروز نیز باید با تفکر بسیجی و ولایتمداری ادامه دهنده راه شهدای اسلام باشند و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

مهدوی نژاد با اشاره به نقش مساجد در تربیت نسل جوان گفت: احداث حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج امری ضروری است ضمن اینکه باید به مساجد پناه ببریم و نقش مساجد را در تربیت جوانان پررنگ کنیم.

وی افزود: طرح حلقه‌های صالحین در مساجد، کاری تربیتی است تا افرادی ساخته شوند که بتوانند ادامه دهنده راه شهدا و پرچمدار انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول