اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان:

ملت ایران 22 بهمن را به روز مرگ استکبار تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ مردم وفادار و با‌ایمان ایران صحنه تاریخی و به یادگار مانده 22 بهمن امسال را به روز مرگ و خفگان نظام‌های استبدادی و استکباری تبدیل می‌کنند.

ملت ایران 22 بهمن را به روز مرگ استکبار تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی پیش از ظهر امروز با صدور بیانیه‌ای در آستانه یوم‌الله 22 بهمن اعلام کرد: مردم ایران در روزهای پرمیمنت ایام ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) در شور و شوقی وصف‌ناپذیر بهار سی و سوم انقلاب را جشن می‌گیرند و قدم در 34 سالگی انقلاب اسلامی می‌گذارند که در این عرصه هم باید نقش بی‌بدیل مردم مورد توجه قرار گرفته و روز به روز بر این توجه و عظمت و باور افزوده شود.

وی در بخشی از بیانیه انتشار یافته، آورده است: دشمن ماه‌ها است که برای صحنه حضور ملت در یوم‌الله 22 بهمن و عرصه انتخابات 12 اسفند دندان تیز کرده است تا شاید با ایده‌ها و افکار و اندیشه خود بتواند صلابت انقلاب اسلامی را دچار خدشه کند اما ملت ما به خوبی آگاه است که در وضعیت کنونی ترس و وحشت هیکل استکبار را فرا گرفته و آنها از سر خودخواهی، تکبر و عجز رو به انجام کارهایی آورده‌اند که اصلاً در شأن آنها نیست.

به گزارش فارس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان در بیانیه خود آورده است: مستکبران نمی‌توانند با گزینه نظامی و حتی تحریم‌های اقتصادی با ایران سرافراز مقابله کنند به همین خاطر تمام سرمایه‌گذاری و نشانه‌گذاری خود را به عرصه حضور ملت به ویژه انتخابات گذاشتند تا با تحت‌الشعاع قرار دادن راهپیمایی 22 بهمن و نهمین دوره انتخابات ایران سرفراز را دچار ناامیدی کنند اما در این عرصه نیز با حضور مردم شکست مفتضحانه‌ای می‌خورند.

سیدحاتمی تاکید کرد: ‌راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که در حقیقت نماد وحدت و حرکت ملت در پاسداری از ارزش‌های انقلاب است به صحنه خودخوری استکبار تبدیل شده چرا که مردم در این روز باشکوه بدون کوچک‌ترین تردید و باورهای تأثیرگذار اهریمن و شیطان‌ها به میدان آمده و پشتیبانی خود را از نظام نشان می‌دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آمریکایی‌ها با ایدئولوژی و تفکر اسلام ناب و حرکت‌های مردم با صلابت ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب و زعامت رهبر معظم انقلاب هراس واقعی از حرکت‌های این ملت دارند و با ترور دانشمندان، تحریم و تهدیدهای متعدد قصد متوقف کردن حرکت رو به رشد و عظیم ملت ایران را دارند اما به یقین در این عرصه نیز ناکام می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول