اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

22 بهمن تجلی قدرت حق را نمایاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: 22 بهمن روز تجلی قدرت حق بر باطل و به ثمر نشستن زحمات آزادگان و آزادی‌خواهان است.

22 بهمن تجلی قدرت حق را نمایاند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در نماز جمعه این هفته شهرستان گلپایگان که در مسجد جامع برگزار شده بود، اظهار داشت: حضور در راهپیمایی حماسی 22 بهمن طلسم دیکتاتوری استعمار را می‌شکند.

وی افزود: 22 بهمن روز تجلی قدرت حق بر باطل و به ثمر نشستن زحمات آزادگان و آزادی‌خواهان انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه گلپایگان ادامه داد: برای به بار نشستن انقلاب اسلامی، سر نواب‌صفوی‌ها، شیخ فضل‌الله نوری‌ها و غفاری‌ها بر سر دار رفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه در 33سال گذشته مصائب و گرفتاری‌های زیادی برای ملت ایران به وجود آمده است، گفت: با وجود ترورها و تحریم‌ها هر ملت دیگری غیر از ایران اسلامی  بود در برابر این مشکلات سر خم می‌کرد، ولی ملت ایران مانند همیشه قوی و با اراده در برابر فتنه‌ها ایستاده است و در مقابل خواسته‌های دشمن کرنش نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در پای صندوق‌های رأی تکلیف الهی است.

امام جمعه گلپایگان هم‌چنین به 27 بهمن سالگرد ارتحال آیت‌الله افتخاری اشاره کرد و بیان داشت: آیت‌الله افتخاری اسوه تقوا و اخلاق بوده‌اند و حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در خصوص اخلاق حسنه ایشان بیان کردند که "به طور یقین می‌توانم بگویم که آیت‌الله افتخاری یکی از افرادی است که به بهشت می‌رود" و این تنها  به خاطر اخلاق و تقوای ایشان است.

وی یادآوری کرد: مراسم این عالم بزرگوار و خطیب جمعه گلپایگان 27 بهمن ساعت 2 بعد از ظهر در مسجد قاضی زاهد برگزار می‌شود.

اسماعیلی گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن فردا ساعت 10 صبح از میدان 17 شهریور به سمت میدان فردوسی برگزار می‌شود و این حضور برگ زرینی بر افتخارات مردم گلپایگان می‌گردد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول