اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار شعبانی هشدار داد

پروژه کشته‌سازی دشمن برای به چالش کشیدن‌ انتخابات

خبرگزاری فارس: جانشین دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در سال جاری پروژه کشته‌سازی دشمن شکل دیگری دارد و عده‌ای قصد دارند انتخابات را به چالش عمیق تبدیل کنند که باید مراقب باشیم.

پروژه کشته‌سازی دشمن برای به چالش کشیدن‌ انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک سردار ناصر شعبانی در یادواره سرداران و 240 شهید شهرستان آبیک در مسجد ولیعصر (عج) این شهرستان با ذکر این مطلب که در سال 88، انقلاب اسلامی در اوج قله ثبات قرار داشت، اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد در آن برهه از زمان، نظام و خودشان را ارزان فروختند.

وی دولت اسلامی، جمهوری اسلامی و در رأس آن مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی یعنی امام راحل و اسلام یعنی ائمه اطهار را از خاکریزهای نظام برشمرد و گفت: اگر مردم از خاکریزی کوتاه بیایند، دشمنان به خاکریز دیگر حمله می‌کنند که در سال 88 نااهلان از خط قرمزها گذشته و اهانت‌های زیادی به این خاکریزهای نظام کردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان، 33 سال است که تلاش می‌کنند تا تکنولوژی و علم روز نداشته باشیم ولی باید بدانند که با تحریم، موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی مضاعف می‌شود.

معاونت عملیات قرارگاه ثارالله با اشاره به حساسیت و اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، بیان کرد: سر پیچ تاریخی قرار داریم که مردم باید با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رأی بر ضریب امنیت ملی کشور بیافزایند.

شعبانی ادامه داد: در سال جاری پروژه کشته‌سازی دشمن شکل دیگری دارد و عده‌ای قصد دارند انتخابات را به چالش عمیق تبدیل کنند که باید مراقب باشیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید با آگاهی، بصیرت و هوشیاری در انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای اصلح، دیندار و وفادار به اسلام و نظام رأی دهند.

این مقام مسئول با اشاره به شأن و جایگاه شهدا تصریح کرد: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند که با نثار خونشان انقلاب را بیمه کردند.

شعبانی با بیان این مطلب که شهدا در قیامت یا شفاعت و یا شکایت می‌کنند، تشریح کرد: متأسفانه برخی عکس شهدا را به دیوار می‌زنند ولی عکس شهدا عمل می‌کنند که این امر پذیرفته و پسندیده نیست.

وی مردم را مستحق خدمت بیشتر و بدون منت از سوی مسئولان و خدمت‌گزاران نظام دانست.

گفتنی است مداحی، قرائت نامه‌ای از سوی فرزند شهید اباصلت بهاری و توزیع شاخه گل بین خانواده‌های معزز شهدا از برنامه‌های جنبی این یادواره بود.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول