اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات مشروعیت نظام را تائید می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در جمع مردم ورامین با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات مشروعیت نظام را تائید می‌کند.

حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات مشروعیت نظام را تائید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با بیستم بهمن ماه که با عنوان روز انقلاب اسلامی، عدالت گستری، مردم‌سالاری دینی و حمایت از مستضعفان نامگذاری شده است، یادواره شهدای منطقه آبباریک شهرستان ورامین برگزار شد.

علی نصیری طی سخنانی در این یادواره ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در جهان پدیده نادری است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: ویژگی‌های اسلام، رهبری و مردمی بودن انقلاب ما را تا حدی باشکوه کرده که امروز به الگوی آزادیخواهان جهان مبدل شده است.

این مسئول به دسیسه‌های دشمن برای به چالش کشاندن انقلاب اشاره کرد و افزود: هر کدام از این توطئه‌ها به تنهایی برای ساقط کردن یک نظام کافی بود اما در برابر انقلاب اسلامی ناکارآمد نشان داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا در برابر ما صف آرایی کردند اما در نهایت با سرافکندگی و ذلت شکست خوردند، البته دشمن انقلاب ما را رها نمی‌کند و هر روز برنامه جدیدی را طراحی می‌کند.

نصیری عنوان کرد: جنس تهدید امروز دشمن تهدید نرم است و ماهیت آن متفاوت از تهدید سخت است، در تهدید سخت تمام امکانات و خاکریز دشمن قابل مشاهده است اما در تهدید نرم حتی ممکن است سنگر دشمن درون خانواده‌ها باشد و موقعیت جغرافیایی دشمن سراسر کشور ما است، به عنوان مثال دشمن می‌تواند از طریق هر آنتن ماهواره وارد منزل ما شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان داشت: دشمن سعی دارد سه عامل اساسی اسلام، رهبری و مردم را از یکدیگر جدا کند و تا حدودی هم موفق شده برخی از کسانی را که تا دیروز در جبهه انقلاب می‌جنگیدند در برابر انقلاب بایستاند.

وی در ادامه تاکید کرد: ۱۲ اسفند قرار است یک انتخابات در این کشور صورت گیرد و دشمنان از مدت‌ها قبل در حال کارشکنی و اختلال در آن هستند، می‌خواهند حضور مردم را کمرنگ کنند چرا که می‌دانند انقلاب بدون حضور مردم مشروعیت ندارد، باید هوشیار باشیم.

نصیری تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات مشروعیت نظام را تائید می‌کند، باید مشارکت مردم در این دو امر خطیر بیش از گذشته باشد، آگاه باشید تمام حیله‌های دشمن در راستای آن است که شما را در ۲۲ بهمن به خیابان‌ها و در ۱۲ اسفند پای صندوق‌ها نیاورد.

این گزارش حاکی است، یادواره شهدای آبباریک ورامین با حضور علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه جواد آباد، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و جمع پرشوری از مردم ورامین و آبباریک برگزار شد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول