اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 16 / متکی در گنبدکاووس اعلام کرد

انتخاباتی کم‎فروغ مهم‌ترین استراتژی آمریکا علیه ایران

خبرگزاری فارس: منوچهر متکی گفت: مهم‌ترین استراتژی آمریکا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخاباتی کم‌فروغ است.

انتخاباتی کم‎فروغ مهم‌ترین استراتژی آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه بعد از ظهر امروز در همایش وحدت با عنوان محبت به اهل بیت در قرآن و روایات از دیگاه اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس با حضور رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ائمه جمعه و روحانیون شیعه و سنی شرق گلستان و مدیرکل تبلیغات اسلامی در مصلای امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار شد، با اشاره به وجود وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس، استان گلستان و کشور ایران اظهار داشت: این مهم با تلاش روحانیون شیعه و سنی و با الهام از آموزه‌های دینی و مشترکات اسلامی تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: توطئه‌های دشمن در عزم و اراده ملت برای شرکت در انتخابات 12 اسفند خللی ایجاد نمی‎کند و ملت ایران با حضور گسترده و حماسی خود در این انتخابات ضربه محکمی به دشمنان خواهد زد.

متکی همچنین اظهار داشت: مهم‌ترین استراتژی آمریکا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخاباتی کم‎فروغ است و دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم در این انتخابات شرکت نکنند.

وزیر سابق امور خارجه دین اسلام را موجب وحدت بین امت اسلامی دانست و افزود: با نهادینه شدن وحدت ملت ایران در ملل اسلامی جهان، استکبار هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.

متکی با بیان اینکه وحدت اقوام نتیجه آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: وحدت اقوام و مذاهب اسلامی قوام بخش نظام است. 

وی ایران اسلامی را پرچمدار بیداری اسلامی در منطقه دانست و افزود: مردم این کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران می‌خواهند حکومت کشورشان اسلامی باشد.

امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر نیز در این همایش با اشاره به مشترکات دینی شیعه و سنی اظهار داشت: محبت و توسل به اهل بیت از واجبات اهل سنت است.

ابوبکر خوجملی با اشاره به وحدت بین اقوام در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: هفته وحدت زمان خوبی برای تقویت وحدت و برادری بین مذاهب اسلامی است.

وی به توطئه‌های دشمن برای از بین بردن وحدت افزود: وحدت مهم‌ترین عامل خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام است.

امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر همچنین بر شرکت گسترده همه اقوام در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد و گفت: شرکت گسترده مردم اعم از شیعه و سنی وحدت را بیشتر و پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول