اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم/ رفتار قانونی کاندیداها و هواداران آنها تا این لحظه

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تا این لحظه کاندیداها و هواداران آنها در این استان رفتار منطبق بر قانون داشته و ما هیچ مشکلی برای برگزاری انتخاباتی آرام، پرشور و رقابتی در البرز نداریم.

هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم/ رفتار قانونی کاندیداها و هواداران آنها تا این لحظه

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان البرز به ویژه کمیته نظارت و بازرسی به صورت شبانه‌‌روزی فعال بوده تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در البرز فراهم شده است.

وی افزود: تأکید ما از ابتدای تشکیل ستاد انتخابات اقدام براساس قانون بوده و بارها اعلام کردیم که هیچ رفتار غیر قانونی را نمی‌پذیریم.

* همکاری دستگاه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات

معاون استاندار البرز در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه تا چه اندازه برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری انتخابات در استان البرز محقق و نهایی شده است؟ گفت: ما تمام کارهای لازم را انجام داده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی را داریم.

رجبی ادامه داد: از سوی دیگر دستگاه‌های مختلف در استان البرز که به نوعی در امر برگزاری و اجرای انتخابات شرکت دارند نیز همکاری کاملی با ستاد انتخابات دارند.

وی افزود: به عنوان نمونه نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی و نظامی، نظارت و اشراف کاملی در استان داشته و ما هیچ مشکل امنیتی برای برگزاری انتخابات نداریم.

* نقش تعیین کننده رسانه‌ها در انتخابات

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، رقابتی و قانونی اشاره کرد و گفت: انتظار ما از اصحاب قلم و رسانه این است که شرایط حساس کشور را درک کرده و براساس منافع مردم و نظام عمل کنند.

وی تأکید کرد: اکثریت مطلق رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در البرز هوشیار و با بصیرت بوده و نقش تعیین کننده خود را در برگزاری انتخابات به درستی انجام می‌دهند.

رجبی در پایان از اصحاب فرهنگ و رسانه در البرز خواست تا ضمن تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات، اهمیت این حضور را در رسانه‌های خود برای مردم به درستی تبیین کنند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول