اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

برگزاری 30 انتخابات نشانه مردم‌سالاری دینی در ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج با اشاره به برگزاری 30 انتخابات در طول 33 سال از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی، از این مهم به عنوان شاخصه‌ای متقن برای مردم‌سالاری دینی در ایران یاد کرد.

برگزاری 30 انتخابات نشانه مردم‌سالاری دینی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ولی‌الله میرزایی‌اصل چهارشنبه شب در ویژه برنامه میلاد رسول اکرم (ص) که به همت دانشگاه علمی ـ کاربردی استان کردستان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت مهم‌ترین ابزار برای حفظ وحدت در جامعه اسلامی است و باید روشنفکران و پژوهشگران مسلمان با ارائه ایده‌های نو و خلاق در راستای تنویر افکار عمومی مسلمانان گام بردارند.

وی با تأکید بر آمادگی همه‌جانبه اقشار مختلف مردم در برابر توطئه‌های دشمنان، افزود: هفته وحدت و دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در راستای وحدت و انسجام مردم مسلمانان ایران در عرصه‌های گوناگون است.

فرماندار سنندج وجود وحدت بین مذاهب و اقوام در جامعه اسلامی را ضامن امنیت و پیشرفت همیشگی نظام عنوان کرد و خواستار توجه بیش از پیش مردم و مسئولان در این خصوص شد.

میرزایی‌اصل افزود: انقلاب اسلامی ایران محور ایجاد وحدت و ارائه الگوی وحدت‌آفرین در میان مسلمانان دنیا است و این مهم برای دشمنان نظام اسلامی بسیار ناخوشایند است لذا در این مسیر با انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها برای تضعیف این جایگاه والای جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد زنده شدن دوباره اجرای آموزه‌های اسلامی در جامعه و برقراری حکومتی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در ایران بودیم که نه تنها برای ایرانیان تازه و بی‌بدیل بود بلکه هم‌اکنون نیز در هیچ جای دنیا نمی‌توان نمونه‌ای از حکومت اسلامی و نظامی پیشرو همچون نظام اسلامی ایران را یافت.

میرزایی‌اصل به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در استان اشاره کرد و افزود: انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و در طول عمر 33 ساله نظام اسلامی شاهد برگزاری 30 دوره انتخابات سالم در کشور بوده‌ایم که با توجه به این بازه زمانی نمی‌توان نمونه مشابهی از این موفقیت را در جهان پیدا کرد.

فرماندار سنندج در پایان اظهار داشت: انتخابات نماد و شاخصه مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در همه عرصه‌‌ها است و باید مردم مسلمان ایران با هوشیاری و بصیرتی والا در این عرصه سرنوشت‌ساز وارد شوند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول