اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد و پایداری:

فضای آرام انتخاباتی منافع برخی را تامین نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نامزد مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان گفت: فضای آرام انتخاباتی منافع برخی را تامین نمی‌کند چراکه آنها با جنجال در پی رسدن به خواسته‌های خود هستند و البته اشتباه می‌کنند.

فضای آرام انتخاباتی منافع برخی را تامین نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه عصر امروز در جشن هفته وحدت و دهه فجر شهرستان بویراحمد که با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: در انتخابات آنچه که باید ملاک انتخاب اصلح قرار گیرد گفتار رهبری است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هرگاه چنین منبع عظیمی از هدایت برای رسیدن به فلاح و رستگاری وجود دارد کار ما در همه امور از جمله در انتخابات و انتخاب اصلح آسان‌تر می‌شود.

عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان توطئه‌ها متعدد دشمنان در عرصه انتخابات بیان داشت: آنها بیش از هر چیز به دنبال اختلاف‌افکنی در صفوف مردم برای ضعیف کردن مشارکت در انتخابات هستند.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن قصد دارد با ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی مردم را از رفتن به پای صندوق‌های رای باز دارد و تحریم‌های کنونی و تشدید آنها نیز در بحبوحه انتخابات به همین دلیل است.

هدایتخواه با اشاره به این که باید بصیرت‌مندانه در مقابل این توطئه دشمن قرار گرفته و اجازه ندهیم از نقاط ضعف‌هایی که ممکن است وجود داشته باشد، سوءاستفاده کنند، تصریح کرد: فضای آرام انتخاباتی مطلوب دشمن نیست و آنها سعی می‌کنند به شیوه‌های مختلف این آرامش را سلب کنند.

منتخب جبهه متحد و پایداری در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: اگر در انتخابات نیت‌ها خالص باشد هرچند رای‌ها متفاوت باشد دشمن نخواهد توانست خواسته‌های شوم خود را عملیاتی کند.

هدایتخواه با ذکر این سخن که باید بر آتش فتنه در انتخابات آب بریزیم، خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی وحدت و روحیه انقلابی است که مشخص می‌کند تا چه اندازه به آرمان‌های انقلاب پایبند هستیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول