اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد

ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تأکید کرد: کشورهای خارجی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی اروپایی‌ها اخبار ایران را رصد کرده و برای پاسخگویی به تهدیدهای آنها لازم است که مردم به صورت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از پایه‌های اصلی هر حکومتی، حمایت مردم و ایستادگی آنها در برابر مشکلات داخلی و تهدیدهای خارجی است.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر مردم هر جامعه‌ای از حکومت حمایت نکنند، مدیران آن حکومت توانایی اداره کشور را نداشته و در برابر مشکلات و سختی‌ها شکست خواهند خورد.

* تجاوز دشمنان در صورت عدم حمایت مردمی قطعی است

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز ادامه داد: هر جامعه‌ای که از درون دچار مشکل شده و مردم حمایت لازم را از حاکمیت نداشته باشند، به طور قطع شاهد افزایش تهدیدهای خارجی خواهد بود.

فرهادی تأکید کرد: در چنین شرایطی احتمال تجاوز دشمنان افزایش یافته و بدخواهان دندان دشمنی تیز می‌کنند.

* وحدت مردم و مسئولان عامل اصلی حفظ جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به سختی‌های سه دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی گفت: از نخستین روز پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 دشمنان ما برای سرنگونی جمهوری اسلامی متحد شده و در این مسیر حتی از جنگ نظامی، ترور بزرگان اسلام و انقلاب و به شهادت رساندن دانشمندان و دانشگاهیان جوان ایران خودداری نکردند.

استاندار البرز افزود: در این مدت تنها وحدت مردم و مسئولان، حمایت آحاد جامعه از جمهوری اسلامی و نظام دینی و بالاخره اعتقاد و توکل به ولایت موجب خنثی‌سازی تهدیدهای دشمنان خارجی و بدخواهی‌ افراد فتنه‌گر و فریب‌ خورده داخلی شد.

* غربی‌ها منتظر دیدن واکنش ملت ایران در انتخابات و 22 بهمن هستند

فرهادی تأکید کرد: در این شرایط کشورهای غربی به دنبال این هستند که ببینند با وجود تهدیدها و تحریم‌های روزافزون باز هم ملت ایران از انقلاب خود حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنها منتظر دیدن واکنش ملت ایران در دو عرصه مهم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن هستند.

فرهادی تأکید کرد: به طور قطع حضور حداکثری مردم در این دو عرصه مهم، انقلاب اسلامی را در برابر بدخواهی‌ها، فتنه‌گری‌ها و دشمنی‌های داخلی و خارجی بیمه خواهد کرد.

* البرز آماده برگزاری راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن است

وی در پایان با اشاره به آمادگی آحاد مردم در استان البرز برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: این مردم شهره به ولایت‌مداری هستند و به طور قطع با حضور خود در راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با ولی‌امر مسلمین، پاسخی قاطع به تهدیدهای دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول