اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی زنجان:

انتخابات بارزترین صحنه‌‌ حفظ وحدت کلمه است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی استان زنجان گفت: انتخابات یکی از بارزترین صحنه‌‌های حفظ وحدت کلمه است.

انتخابات بارزترین صحنه‌‌ حفظ وحدت کلمه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین عبادتی شامگاه چهارشنبه در نشست دستگاه‌های فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران و دول فاسد آمریکایی تلاش‌های زیادی را در راستای براندازی نظام و جلوگیری از حرکت‌های مردمی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های مختلف دشمنان در راستای جنگ، شبیخون فرهنگی و کودتا نتیجه‌ای جز قدرتمند شدن انقلاب اسلامی برای آنان نداشته است.

رئیس اتحادیه دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی  استان زنجان با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌های دشمنان اسلام انقلاب بالنده‌تر از گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلامی برای سرنگونی نظام از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

وی توطئه‌های دشمنان را موجب قدرتمندتر شدن حرکت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: این حرکت‌ها به گونه‌ای پیش رفته است که اکنون به الگوی مردم آزادی‌خواه جهان و کشورهای منطقه تبدیل شده است.

عبادتی خیزش‌های مردم منطقه و بیداری کشورهای اسلامی را حاصل توجه آنان به مقاومت مردم ایران در برابر شرق و غرب عنوان کرد و افزود:‌ طراحی‌های دشمنان همان گونه که خود نیز به آن اعتراف دارند، با بیانات مقام معظم رهبری خنثی می‌شود.

وی عامل پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه عنوان کرد و افزود: مردم در سایه وحدت کلمه و اتحاد و همبستگی به پیروزی در مقابل رژیم شاهنشاهی یافتند.

رئیس اتحادیه دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی استان زنجان انتخابات را یکی از بارزترین صحنه حفظ وحدت کلمه عنوان کرد و افزود: مردم با حضور گسترده در انتخابات وحدت و هماهنگی خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه بیان داشت: مردم در هر زمانی که احساس کنند، نظام به آنها نیاز دارد در این عرصه مهم سیاسی حضور یافته و قدرت خود را به نمایش می‌گذارند.

ذبیح‌الله بابایی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در حال حاضر نیاز جدی نظام است، افزود: وظیفه همه مردم حضور در پای صندوق‌های رای است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در راستای کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند، افزود: باید از همه امکانات برای جلب حضور گسترده مردم در انتخابات استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: حرکت انقلابی برای جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول