اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

انتخابات هویت نظام سیاسی هر کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: انتخابات هویت نظام سیاسی هر کشوری است و حضور مردم در این انتخابات باید دشمن‌شکن باشد.

انتخابات هویت نظام سیاسی هر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در آیین افتتاح طرح‌های آبرسانی روستایی اظهار داشت: با حضور گسترده مردم در انتخابات ستون فقرات دشمن شکسته می‌شود.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این راهپیمایی از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده‌اند ولی بر خلاف خواست دشمنان، مردم ایران اسلامی به ویژه مردان و زنان غیور آذربایجان غربی با حضور گسترده در این راهپیمایی دشمنان را مایوس می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات نماد حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است، اضافه کرد: انتخابات فصل دیگری از حمایت‌های مردم از انقلاب، رهبری و اسلام و مظهر پایداری و حمایت مردم از نظام اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی به راهپیمایی 22 بهمن ‌ماه اشاره و خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی بیعت دوباره‌ای با مقام معظم رهبری خواهند بست کمااینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب از جمله 22 بهمن، 9 دی و انتخابات نشان از حمایت‌های مردم از آرمان‌های انقلاب است.

این مسئول در ادامه بزرگ‌ترین برکت انقلاب اسلامی را خودباوری جوانان دانست و افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی پله‌های ترقی و افتخار را با تلاش و همت جوانان ایرانی طی کرده به طوری که سن متوسط دانشمندان جوان ایرانی تنها 35 سال است.

وی خاطر نشان کرد: دستیابی به پیشرفت‌های نوین هسته‌ای، نانو فناوری، بیوتکنولوژی و قهرمانی‌های ورزشی در رشته‌های مختلف جهانی نشان از خودباوری ملت ایران است که این پیشرفت‌ها نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه ایران در 33 سال گذشته همچنان وجود داشته است، تأکید کرد: تحریم‌ها و افزایش آنها هیچ خللی بر اراده ملت ایران وارد نمی‌کند، ایران اسلامی با هیچ کشوری مشکل ندارد با این حال در برابر استکبار و قدرت‌های زورگو ایستاده و لحظه‌ای عقب نمی‌نشیند.

جلال‌زاده ادامه داد: مردم ایران اسلامی در حالی هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند که دنیا با تجهیزات و نفرات کامل خود به حمایت از صدام پرداخت و ایران یک تنه با تمام دنیا جنگید، اکنون نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها به خودکفایی رسیده و هیچ بیمی از تهدیدها، تحریم‌ها و زورگویی‌ها ندارد.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول