اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

انتخابات به دور از شایعه‌سازی علیه داوطلبان برگزار شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات باید به دور از تخریب افراد و شایعه‌سازی علیه داوطلبان برگزار شود و رعایت مبانی اخلاقی در راستای برگزاری این حماسه بزرگ ضروری است.

انتخابات به دور از شایعه‌سازی علیه داوطلبان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کریم شهرزاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: انتخابات باید با توجه به مبانی اخلاقی و رعایت اصول اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به صورت حد‌اکثری در انتخابات شرکت کنند، اضافه کرد: مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات به مقابله با اهداف دشمن بپردازند و حضور پرشور مردم در انتخابات نقطه مقابل توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر جوانان ایران از بصیرت و توانایی کامل در راستای تحلیل و بررسی مسائل سیاسی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: انتخابات باید به دور از تخریب افراد و شایعه‌سازی علیه داوطلبان برگزار شود و رعایت مبانی اخلاقی در راستای برگزاری این حماسه بزرگ ضروری است.

شهرزاد با بیان اینکه باید از ورود داوطلبانی که با شایعه و تخریب وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند، اجتناب شود، تاکید کرد: حماسه 9 دی ناشی از آگاهی مردم از توطئه‌های دشمنان در جریان فتنه 88 بوده است.

وی ادامه داد: مردم باید در تمامی زمان‌ها به دنبال حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایران باشند و در حال حاضر کشور در شرایط خیبر و بدر قرار دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحولات منطقه با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران محقق شده است، بیان داشت: تمامی دستاورد‌های این انقلاب فرهنگی، اخلاقی و معنوی باید به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول