اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه و تکلیفی شرعی است.

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری شامگاه چهارشنبه در نشست دستگاه‌های فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: نگاه امام خمینی (ره) به موضوع انتخابات تکلیفی است و شرکت در انتخابات از دیدگاه ایشان عمل به تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: باید برای عمل به تکلیف دینی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت کرده و با حضور گسترده خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمنان کشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 180 هزار دانش‌آموز در استان زنجان تحصیل می‌کنند، افزود: 22 هزار کارمند و بازنشسته فرهنگی نیز در استان فعالیت می‌کنند، که باید زمینه حضور گسترده آنان را در دو صحنه مهم اجتماعی 22 بهمن و انتخابات فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خطیری بر عهده آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: با احساس وظیفه برای حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی دانش‌آموزان و فرهنگیان و خانواده‌های آنان در راهپیمایی 22 بهمن به صورت گسترده شرکت می‌کنند.

نظری با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی اداره کل آموزش و پرورش زنجان از برگزاری همایش فرهنگیان و دانش‌آموزان در این استان خبر داد و افزود: همایش فرهنگیان امروز با حضور استاندار زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها در سطح وسیعی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به حضور 92 درصدی مردم زنجان در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم متدین و ولایی استان بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خود را در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب نشان می‌دهند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول