اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان دزفول خبر داد

اجرای 26 مسابقه فرهنگی، هنری ویژه بانوان در دهه فجر در دزفول

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان دزفول از برگزاری 26 مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان دزفول در دهه فجر خبر داد.

اجرای 26 مسابقه فرهنگی، هنری ویژه بانوان در دهه فجر در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عصمت سرداری‌زاده عصر امروز در جلسه امور بانوان فرمانداری دزفول اظهار کرد: در سال‌ جاری برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بانوان بسیار متنوع و نشاط آور خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برنامه‌های دهه فجر این کمیسیون افزود: این برنامه‌ها شامل 26 مسابقه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی خواهد بود که به صورت مستقل برگزار می‌شود.

 این مقام مسئول با اشاره به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر سال‌ جاری خاطر نشان کرد: در دهه فجر سال‌ جاری هفت همایش مختلف و 9 کارگاه آموزشی و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

سرداری‌زاده با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر سال‌جاری تاکید کرد: در برنامه‌های سال‌ جاری تلاش شده است که برنامه‌ها جذاب و متنوع باشند و به این دلیل برنامه‌ریزی‌های زیادی در این باره شده است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، برپایی سه نمایشگاه و پنج نشست ویژه بانوان و نیز برگزاری همایش‌های پیاده‌روی بانوان را از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در دهه مبارک فجر خواند.

 رئیس کمیسیون امور بانوان فرمانداری دزفول با اشاره به حضور گسترده بانوان دزفولی در راهپیمایی 22 بهمن ماه تصریح کرد: در این روز با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بانوان دزفولی به همراه دیگر اقشار مختلف مردم موحد این شهرستان به طور گسترده در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و انسجام و وحدت خود را به همگان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول