اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دهه فجر تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت بر ضرورت تدوین و اطلاع‌رسانی در زمینه اندیشه‌های امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد و گفت: نقش مردم در اجرای برنامه‌ها ضروری است.

اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دهه فجر تبیین شود
ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بزرگ ایران با برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مقارن شده است.
وی افزود: باید نگاهی عمیق به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی داشته باشیم و بدانیم تا رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب عظیم چه راهی در پیش داریم.
غنچه‌پور با بیان اینکه برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی امری پسندیده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل جمع دو نیروی عظیم برخواسته از اسلام‌خواهی و ارزش‌گرایی مردم است که با رهبری امام راحل در راستای ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ساماندهی شده است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای کشور دست به اقدام‌های مذبوحانه زده است.
فرماندار جیرفت بیان داشت: ترور دانشمندان نیز به دلیل آن است که دشمن و استکبار جهانی تحمل پیروزی و پیشرفت ایران را ندارد.
وی اضافه کرد: ترور و شهید کردن دانشمندان هسته‌ای کشور، نه تنها کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نکرده بلکه عزم و اراده جوانان ایرانی را راسخ‌تر می‌کند.
وی دهه فجر را به مثابه طلوع اسلام و خودباوری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تغییرات عمیقی در خاورمیانه و جهان اسلام ایجاد کرد که تمام کارشناسان و صاحب‌نظران نیز به این مسئله اذعان دارند.
فرماندار جیرفت افزود: نتایج درخشان تاثیرات مثبت انقلاب اسلام در جهان و کشورهای منطقه آشکارا دیده شده به گونه‌ای که بیداری اسلامی رخ داده در جهان و پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات مصر و تونس یکی پس از دیگری، پررنگ می‌شود.
غنچه‌پور بر ضرورت تدوین و اطلاع‌رسانی در زمینه اندیشه‌های امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد و گفت: نقش مردم در اجرای برنامه‌ها ضروری است.
غنچه‌پور گفت: مسئولان وظیفه‌ای خطیر در تداوم آرمان‌های انقلاب دارند، زیرا یادآوری این ارزش‌ها تداوم آنها را در بطن جامعه تضمین می‌کند.
وی یادآور شد: ماهیت دینی و ارزشی انقلاب اسلامی هیچ گاه نباید به فراموشی سپرده شود بلکه با حفظ این ارزش‌ها در جامعه موجب ترویج آنها شویم.
فرماندار جیرفت با بیان اینکه دهه فجر اوج عزت، سربلندی و اقتدار مردم ایران است، گفت: ملت ایران صاحبان اصلی انقلاب و دهه فجر هستند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول