اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باغملک خبر داد

افتتاح 580 واحد مسکونی در دهه فجر در باغملک

خبرگزاری فارس: فرماندار باغملک از افتتاح 580 واحد مسکونی در این شهرستان در دهه فجر سال ‌جاری خبر داد.

افتتاح 580 واحد مسکونی در دهه فجر در باغملک
سیدمجید مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: در دهه فجر سال‌‌جاری 450 واحد مسکونی در مسکن مهر در بخش روستایی و 130 واحد مسکونی خود مالک شهری افتتاح می‌شود.
وی درباره پروژه‌‌های دهه فجر سال‌‌جاری در این شهرستان افزود: به مناسبت دهه فجر امسال 11 پروژه در بخش‌های جهاد کشاورزی، ورزش، تعاون، بهداشت و درمان، مسکن و کتابخانه به بهره‌برداری خواهد رسید.
مرتضوی بیان کرد: در بخش جهاد کشاورزی  از پنج پروژه شامل مرغداری گوشتی، پرواربندی گوساله، گلخانه‌گیاهی و زیستی، گلخانه گیاهان دارویی و توسعه باغات حاشیه زاگرس بهره‌برداری می‌شود.
وی با اشاره به پروژه‌های بخش ورزش در این شهرستان تاکید کرد: در بخش ورزشی نیز یک سالن چند ‌منظوره به نام سالن عدالت و در بخش تعاون، دو شرکت تعاونی افتتاح می‌شود.
فرماندار باغملک افزود: در زمینه بهداشت و درمان یک بخش اورژانس جاده‌ای در بخش صیدون که اعتبار آن از سال 85 تامین شده و حدود هزار و 732 خانوار را  زیر ‌پوشش خود قرار می‌دهد به بهرداری خواهد رسید.
وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده در این بخش خاطر‌نشان کرد: میزان اعتبار هزینه شده در این بخش 800 هزار ریال و میزان اشتغال‌زایی آن شش نفر است.
مرتضوی هم‌چنین به افتتاح دو باب کتابخانه عمومی در باغملک اشاره کرد و گفت: این دو واحد به مناسبت دهه فجر در بخش‌های قلعه‌تل و میداوود به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول