اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

دهه فجر تداعی رشادت‌ مردم برای پیروزی انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تداعی رشادت‌های مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی است.

دهه فجر تداعی رشادت‌ مردم برای پیروزی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ملایر اظهار کرد: هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد وحدت و نشاط بین مردم بیشتر و به پایداری و ارزش‌های انقلاب اسلامی افزوده می‌شود که نشان از عشق و علاقه ملت ایران به آرمان‌های امام و انقلاب دارد.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت به مردم شمرد و گفت: در شهرستان ملایر 19 کمیته تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای هرچه بانشاط‌تر جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر انجام شده است.

فرماندار شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 166 پروژه با اعتبار 75 میلیارد تومان در این ایام خبر داد و بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، نصب بنر، ریسه‌بندی و آذین‌بندی ادارات، دانشگاه‌‌ها و مدارس، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در ملایر است.

وی بر همکاری مسئولان در اطلاع‌رسانی و پوشش مناسب خبری توسط خبرنگاران تأکید کرد و افزود: در ایام دهه فجر هفت یادواره شهدا در ملایر برگزار می‌شود که مهمترین آن برگزاری یادواره 22 شهید روحانی در 11 بهمن ماه در مسجد جامع ملایر است.

خیریانپور بر برگزاری مراسم دهه فجر به نحو مناسب در بخش‌ها و روستاها تأکید کرد و گفت: همزمان با نخستین روز از دهه فجر 24 پروژه با حضور استاندار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در پایان سخنانش بر لزوم زیباسازی مدخل ورودی شهرستان و همچنین حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تأکید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول