اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره:

آشنایی جوانان با ارزش‌های انقلاب از برنامه‌های دهه فجر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: آشنایی جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر محسوب می‌شود.

آشنایی جوانان با ارزش‌های انقلاب از برنامه‌های دهه فجر است
سعید آقاجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.
وی از برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در گالری فرهنگسرای امام خمینی (ره) خرم‌دره برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری جشن بزرگ انقلاب در این شهرستان بیان داشت: این برنامه با حضور 500 نفر از مردم و هنرمندان شهرستان برگزار می‌شود.
وی برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقه داستان کوتاه با عنوان انقلاب اسلامی و تداوم آن را از برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: این برنامه 15 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
آقاجانی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای با حضور هنرمندان شهرستان 18 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: این برنامه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری کنسرت موسیقی سنتی با حضور هنرمندان این رشته خبر داد و افزود: این برنامه 20 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره بر ضرورت آشنایی جوانان و نسل جدید با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: باید با برگزاری برنامه‌های مختلف این نسل را که تشنه دریافت حقایق هستند، آشنا کرد.
وی با بیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به برگزاری برنامه‌های تاثیر گذار فرهنگی برای جوانان تاکید شده است، افزود: آشنایی جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این برنامه‌ها محسوب می‌شود.
آقاجانی با اشاره به لزوم ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: باید نسل جوان با این روحیه بیش از گذشته آشنا شده و برنامه‌های کشور در این راستا افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های تاثیر گذار فرهنگی نسل جوان را با گذشته پر افتخار کشور آشنا کرده و به معرفی دستاوردهای نظام می‌پردازد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره بیان داشت: این برنامه‌ها در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول