اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

بهره‌برداری از 2 آموزشگاه درمیان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر بهره‌برداری از دو آموزشگاه شهرستان آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از 2 آموزشگاه درمیان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در نشست اعضای ستاد دهه فجر آموزش و پرورش درمیان اظهار داشت: با بهره‌برداری از این دو آموزشگاه تعداد 13 کلاس استاندارد جدید به فضای آموزشی مطلوب شهرستان اضافه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از هزینه‌کرد مبلغ بیش از 693 میلیون و 700 هزار تومان برای احداث این دو فضای آموزشی خبر داد و افزود: دو آموزشگاه نرجس شهر طبس مسینا و ولایت روستای نوغاب با زیربنای یک‌ هزار و 700 مترمربع احداث شده و بیش از 300 دانش‌آموز دختر و پسر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه قریب یک‌چهارم برنامه‌های فرهنگی شهرستان در ایام دهه فجر توسط کمیته دانش‌آموزی و دانشجویی با مسئولیت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، تصریح کرد: در دهه فجر سال‌جاری اجرای 100 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط ستاد دهه فجر آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از اعزام 300 دانش‌آموز دختر شهرستان در اواخر بهمن‌ماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و یادآور شد: این دانش‌آموزان به مدت پنج روز از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی هویزه، آبادان، خرمشهر، طلائیه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

اژدری، دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان برشمرد و اضافه کرد: در شرایطی که جبهه استکبار و استبداد تمام قوای خود را برای مبارزه با آرمان‌های انقلاب ایران بسیج کرده است، رسالت آموزش و پرورش تلاش برای خنثی‌سازی ایادی استکبار از طریق بیان حقایق است.

وی، اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران را فقط یک جریان‌سازی رسانه‌ای برای ایجاد بلوا از سوی مستکبران دانست.

مدیر آموزش و پرورش درمیان ابراز داشت: شرایط کنونی حاکم بر جهان، جوانه زدن نهال بیداری اسلامی در منطقه، اوضاع نابسامان اقتصادی در آمریکا و اروپا و اقتدار نظامی، اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران در منطقه از مهم‌ترین دلایل تصویب تحریم‌ها علیه ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول