اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش جیرفت خبر داد

نمایش توانمندی‌های ورزشی جنوب کرمان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: در ایام دهه فجر برنامه کاملی از توانمندی‌ها و فعالیت‌های ورزشی جیرفت را به نمایش گذاشته و مردم ورزش‌دوست خطه جنوب استان کرمان را به میدان می‌آوریم.

نمایش توانمندی‌های ورزشی جنوب کرمان در دهه فجر

مجید محمدرشید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: جامعه ورزش شهرستان جیرفت همیشه در برگزاری مراسم ورزشی در دهه مبارک فجر و بزرگداشت این ایام فرخنده حضور داشته است و در سال جاری نیز قصد دارد تا کارهای بزرگی انجام دهد.

وی افزود: در این ایام برنامه کاملی از توانمندی‌ها و فعالیت‌های ورزشی جیرفت را به نمایش گذاشته و مردم ورزش‌دوست خطه جنوب استان کرمان را به میدان می‌آوریم.

محمدرشید تصریح کرد: حضور مردم در برنامه‌های ورزشی مانند همایش پیاده‌روی خانوادگی که با پخش مستقیم از شبکه سوم سیما همراه بود، نشان‌ می‌دهد که آن‌ها همیشه در صحنه حضور دارند و علاقمند به نظام و همچنین ورزش هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این اداره بیان داشت: عطرافشانی گلزار پاک شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس آنان، امام شهدا و مقام معظم رهبری توسط قشر ورزشکار این شهرستان انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: میزبانی مسابقات دو و میدانی بانوان استان، کاراته بین‌المللی جام ولایت، پرورش اندام قهرمانی استان و تیراندازی با کمان قهرمانی استان کرمان در دهه فجر در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

محمدرشید با اشاره به دیدار با خانواده شهدای ورزشکار در ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: مسابقات فوتبال روستاها «جام فجر» و ورزش صبحگاهی نیز توسط این اداره برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همایش کوهپیمایی عمومی و خانوادگی در ارتفاعات دماغ‌کرم و همایش فرهنگی ورزشی المپیک کوچولوها گوشه‌ای از فعالیت‌های این دهه است.

محمدرشید خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز به اسپانسر برای شرکت تیم‌ها در لیگ‌های حرفه‌ای و فقدان آن و همچنین کمرنگ شدن مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی و رشته‌های مختلف، برگزاری رویدادهای ورزشی دهه فجر فرصتی دوباره برای احیای انگیزه در ورزشکاران است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول