اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر مهدیشهر:

رسانه‏ها حضور پرشورتری در دهه فجر داشته باشند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات، به دلیل مسئول بودن در برابر عظمت‏آفرینی ملت ایران، باید حضور پرشورتری در آیین‏های بزرگداشت ایام‏الله دهه فجر داشته باشند.

رسانه‏ها حضور پرشورتری در دهه فجر داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، حمیدرضا پارسا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از منبعی الهی است، اظهار کرد: پیام، اهداف و آرمان‏های انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) خلق شد، به دلیل الهی بودن و سازگاری با فطرت پاک انسان، ماندگار و فراگیر است.
دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعتا چنین حوادثی به دلیل الهی بودن نه زمان و مرز می‏شناسد و نه محدودیتی در جذب مخاطب دارد، چرا که مخاطبش انسان بوده و بنابراین جغرافیای زمانی و مکانی آن، تمامی زمان‏ها و مکان‏هایی است که انسان در آن حضور دارد.
پارسا گفت: دهه فجر برای توسعه ظرفیت‏های فرهنگی جامعه و بازتاب شایسته آرمان‏های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه‏تر برنامه‏های این دهه مبارک، اصحاب رسانه و مطبوعات به دلیل مسئول بودن در برابر عظمت‏آفرینی ملت ایران، باید حضور پرشورتری جهت بزرگداشت این ایام داشته باشند.
دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با این اعتقاد که دهه فجر در هر سال باید باشکوه‏تر، پررنگ‏تر و با عظمت‏تر از سال قبل برگزار شود، کوشیده است تا با استفاده از همه ظرفیت‏ها برای برگزاری مطلوب برنامه‏های دهه فجر، ضمن توجه به تنوع و نوآوری و گسترش کمی و کیفی برنامه‏ها، فضایی با نشاط و امیدوار کننده را برای همه اقشار جامعه، فراهم ‏آورد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول