اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

دهه فجر تبلور بصیرت و آگاهی مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های اقشار مختلف جامعه در هنگام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر تبلور بصیرت و آگاهی مردم است.

دهه فجر تبلور بصیرت و آگاهی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این فرصت باقی مانده تا انتخابات مجلس دشمن می‌خواهد با فشار به انقلاب اسلامی به‌واسطه تحریم و ... در انتخابات تاثیر بگذارد اما آنچه مسلم است این موضوع است که مردم غیور ایران اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات همچون گذشته پاسخ دندان شکنی به دشمنان می‌دهند.

امام جمعه قیامدشت با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم شاهد وضع تحریم‌های جدید در ادامه تحریم‌های 32 سال گذشته از سوی دولت‌های غربی بودیم و  هدف این تحریم‌ها به زانو درآوردن ملت ما و مخالفت با اقتدار علمی ایران است.

وی در ادامه عنوان کرد: با وجود اینکه ملت ایران در حال حاضر به استقبال دهه فجر و انتخابات می‌رود و دشمن این برهه از زمان را برای تحریم‌ها آغاز کرده و می‌خواهد ملت ایران را به زانو درآورد در حالی که این فشارها همچون گذشته شکست دیگر را برای دشمنان نظام به‌دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام شاهچراغی در ارتباط با موضع دشمنان در ارتباط با تحریم نفت ایران تاکید کرد: دشمنان با حماقت خود، ما را به آرمان‌هایمان نزدیک می‌کنند و چه خوب است دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران از هم اکنون صدور نفت را به دنیای غرب قطع کرده و به شش ماه آینده موکول نکند چرا که این امر موجبات افزایش خودباوری مردم ایران را فراهم می‌کند.

امام جمعه قیامدشت تاکید کرد: این تحریم هم مانند سایر تحریم‌ها نتیجه عکس دارد و امیدواریم این تحریم سبب شود که ما به یک اقتصاد غیروابسته به نفت برسیم.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: در این ایام دشمن به دنبال دو هدف مهم است، یکی خسته کردن و مایوس کردن مردم و دیگر این که مسئولان را در اداره کشور بی‌اراده و ناتوان معرفی کند.

امام جمعه قیامدشت در پایان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت و تصریح کرد: امام حسن عسکری (ع) پدر گرامی امام زمان (عج) است که با سم خلیفه وقت مسموم شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول