اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب:

دهه فجر نماد پاسداری از ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: دهه فجر نماد پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

دهه فجر نماد پاسداری از ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اعتمادی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های امسال دهه فجر به دلیل مصادف بودن با هفته وحدت با محوریت وحدت ملی و انسجام اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر فرصتی مناسب برای تجدید بیعت و میثاق با آرمان‌های امام راحل و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی است.

اعتمادی ادامه داد: همانطور که در روزهای اول انقلاب حفظ وحدت و یکپارچگی اهمیت خاصی داشت از این رو در زمان حاضر نیز تنها راه غلبه بر دشمن و برجسته کردن ابعاد نهضت دینی ملت ایران در سال 1357 است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است گفت: نقش‌آفرینی و حضور گسترده مردم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان تصریح کرد: تبلیغات سوء دشمنان در زمینه تحریم‌های اقتصادی نشان‌دهنده ضعف و استیصال آنها در برابر نظام جمهوری اسلامی است از این رو مردم و مسئولان باید با همدلی و وحدت هر چه بیشتر برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنند.

اعتمادی در ادامه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان میاندوآب را مورد اشاره قرار و گفت: افتتاح سایت مجازی و اینترنتی نجم بلاگ در راستای ایجاد انجمن وبلاگ‌نویسان مذهبی و مقابله با جنگ نرم و سایبری دشمن، همایش تحکیم بنیان خانواده، اجرای گفتمان‌های دینی در مدارس متوسطه از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از علما و روحانیان و فعالان قرآنی و دینی، 10 شب 10 مسجد، همایش‌های مظاهر عقلانیت در مکتب امام خمینی(ره) و علمای شیعه و سنی شهرستان میاندوآب به مناسبت هفته وحدت و محافل انس با قرآن از برنامه‌های دیگری است که به مناسبت هفته وحدت و دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول