اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد

افتتاح 26 پروژه عام‌المنفعه نفت در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن 26پروژه عمرانی و عام‌المنفعه و پروزه‌های داخلی این شرکت در دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 26 پروژه عام‌المنفعه نفت در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سید کمال موسوی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، 12 پروژه عمرانی و عام المنفعه و چهار پروژه مربوط به حوزه نفت به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: این پروژه‌های عام‌المنفعه در حوزه‌های مختلف راه و ساختمان، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی قرار دارند و با بهره‌برداری از آن‌ها تحول خوبی در هریک از این حوزه‌ها ایجاد شده و زمینه برای خدمت‌رسانی به شهروندان بیش از پیش فراهم می‌شود.

موسوی در خصوص این پروژه‌ها گفت: تعریض و بهسازی جاده لالی مسجدسلیمان از دوراهی لالی تا امامزاده هفت شهیدان، کتابخانه عمومی لالی، پل بزرگ هشت بنگله، سالن چند منظوره ورزشی نفتون، سالن اختصاصی تیراندازی جانبازان و معلولان، عملیات آسفالت منطقه بی‌بیان، تعمیر و بهسازی رختکن مجموعه ورزشی بی‌بیان، احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی محلات درون شهری، بازسازی و بهسازی اتاق عمل بیمارستان 22 بهمن  از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر با حضور مقامات استانی و محلی بهره‌برداری رسمی از آن‌ها آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در حوزه نفت و گاز در شهرستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هشت پروژه عمرانی و عام‌المنفعه دیگر نیز در همین ایام، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: احداث مدرسه دخترانه حضرت زینب (س)، احداث سالن وزنه‌برداری، احداث مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی لالی (مصلی لالی)، احداث جاده کمربندی لالی، احداث سالن ورزشی در شهر اندیکا و احداث کتابخانه عمومی مسجدسلیمان در زمره پروژه‌هایی هستند که قرار است کلنگ شروع عملیات اجرایی آن‌ها به زمین بخورد.

موسوی تصریح کرد: این پروژه‌ها با هدف افزایش خدمت رسانی صنعت نفت به شهروندان مناطق نفتی با حمایت و تصویب هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال انجام شده یا انجام می‌شوند.

وی همچنین از پیگیری و جدیت هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی نفت در این منطقه خبر داد و گفت: روند خدمت‌رسانی نفت قطعاً متوقف نخواهد شد و با توجه به سیاست‌های دولت محترم و تأکید مقام عالی وزارت نفت برای خدمت رسانی به شهروندان مناطق نفتی، قطعاً این سیاست با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول