اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر در قم صورت می‌گیرد

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی بانوان روستایی و عشایر در قم خبر داد.

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در دهه فجر
زهره فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم در راستای اجرای برنامه‌های در نظر گرفته به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این همایش را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: این هیئت به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های متعدد و متنوعی در پیش دارد که شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و  رقابت‌های قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی در نقاط مختلف قم می‌شود.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم اضافه کرد: این هیئت با همکاری فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم اقدام به برگزاری همایش فرهنگی ورزشی ویژه بانوان روستایی و عشایر در قم خواهد کرد.
وی ابراز داشت: برای برگزاری این همایش اقدامات مقتضی صورت گرفته است و در روز جمعه چهاردهم بهمن ماه این همایش با حضور بانوان ورزشکار در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
فلاح در ادامه به رشته‌هایی که بانوان ورزشکار روستایی و عشایر شرکت کننده در این همایش در آن به رقابت خواهند پرداخت اشاره کرد و افزود: از عموم بانوان ورزشکار و علاقمند به ورزش برای حضور در سالن حیدریان و تماشای این جشنواره جذاب و دیدنی دعوت می‌کنیم.
وی یادآور شد: بانوان ورزشکار حاضر در همایش فرهنگی ورزشی دهه مبارک فجر، در رشته‌های والیبال، آمادگی جسمانی، دال پلان، هفت سنگ، بازی‌های بومی و محلی، دارت، دو امدادی، طناب زنی و طناب کشی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم عنوان داشت: امسال شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای از سوی بانوان ورزشکار روستایی و عشایر قم در رقابت‌های قهرمانی کشور بودیم که سرآمد تمام آنها قهرمانی در رشته بومی و محلی کشور بود.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر این هیئت با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری تلاش کرده است امکانات، فضای ورزشی و شرایط لازم را برای بانوان و آقایان ورزشکار روستایی و عشایر قم فراهم بیاورد.
فلاح با بیان اینکه ورزش روستایی و عشایری در قم سرشار از استعدادهای غنی و نهفته است، تصریح کرد: در بین ورزشکاران فعال در شهرها و بخش‌های تابعه قم و همچنین روستاهای همجوار، شاهد وجود استعدادهای بسیار خوبی هستیم که حتی بسیاری از آنها در قالب تیم‌های ورزشی استان قم به مسابقات قهرمانی و لیگ رشته‌های مختلف ورزشی کشور اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول